Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NehnaDagmar schreef:Jullie vergeten dat Venema het zadel waarschijnlijk nooit gehad heeft en dat de ts ongeveer 20 keer in dit topic hem zwart maakt, zegt dat hij slecht werk aflevert, zegt dat niemand daar ooit naar toe moet gaan.
Dat is hartstikke oneerlijk als je niet precies weet wat er gebeurt is en wie verantwoordelijk is.
mirgino schreef:NehnaDagmar schreef:Jullie vergeten dat Venema het zadel waarschijnlijk nooit gehad heeft en dat de ts ongeveer 20 keer in dit topic hem zwart maakt, zegt dat hij slecht werk aflevert, zegt dat niemand daar ooit naar toe moet gaan.
Dat is hartstikke oneerlijk als je niet precies weet wat er gebeurt is en wie verantwoordelijk is.
dat Venema het nooit gehad heeft maakt in mijn ogen niets uit!
het is hetzelfde bedrijf en wie daar ook in staat ,diegene hoort iig netjes tegen de klant te zijn.
en als er een zadel onvindbaar is daar een oplossing voor zoeken en niet zeggen dat ze dan een ander moet kopen!
ik zou ook furieus zijn als dat tegen mij gezegd zal worden,en het maakt in mijn ogen niet uit of het een zadel van 2000 euro of 200 euro is!
in mijn ogen hoor je een goede oplossing met de klant te vinden,en te achterhalen waar het zadel gebleven is!
maar zo te merken hebben ze klanten zat!! en een beetje normaal reageren is er dan niet meer bij.
ik vind dit geen goede reclame voor de zadelmakerij!
Annemariet schreef:. En hij heeft toch een oplossing? Hij heeft een zadelmeegegeven van dezelfde waarde!
sronnie schreef:Annemariet schreef:. En hij heeft toch een oplossing? Hij heeft een zadelmeegegeven van dezelfde waarde!
Bij mij zou hij aan het verkeerde adres zijn geweest, prima dat het van dezelfde waarde is maar dan moet het ook goed op het paard passen en prettig zitten voor de ruiter zoals in het geval van de TS was met haar eigen zadel.
Waarde is o zo mooi een ruim begrip, waarde is nl. uit te drukken inen in gebruikswaarde, laat nu net het laatste in dit geval van belang zijn!
Caira schreef:En straks komt er iemand hier op bokt die zijn pony zadel kwijt is want ja dat gaat Venema aan deze dame meegeven. Ik vind het echt te bizar voor woorden!
Caira schreef:En straks komt er iemand hier op bokt die zijn pony zadel kwijt is want ja dat gaat Venema aan deze dame meegeven. Ik vind het echt te bizar voor woorden!
sronnie schreef:En jij neemt dus klakkeloos aan dat Venema nooit fouten maakt?
stephanie09 schreef:gelukkig krijg je geld van de verzekering en nee ze krijgt geen extra zadel erbij die heeft ze geleend! even goed doorlezen en zwart vind ik totaal iets anders hierbij zegt ze haar mening over die persoon wat ik totaal begrijp want kom op zeg je kan niet zomaar een zadel weggeven aan een ander terwijl er een naamkaartje opstaat is wel een beetje vreemd en chantal ik zou nog even navragen aan van triest of hij dat heeft gezegd je weet maar nooit! ik vind het gewoon belachelijk dat de zadel weg is! je kan niet zomaar een zadel aan een ander persoon geven dan vraag je toch om de naam? tenslotte had ik gelezen dat er een naamkaartje opzat dus lijkt me stug dat hij zomaar aan een ander is gegeven!
mirgino schreef:hoezo is dit nu zwartmaken??
ik zou ook of mijn zadel willen of geld of een vervangend zadel!
en hoe deze man gereageerd heeft vind ik ook niet normaal!!
dat ze maar een ander zadel moet kopen,wat is dat voor onzin,ze zorgen maar dat het zadel boven water komt en een beetje vriendelijk tegen de klant zijn mag ook wel!!
want wie heeft hier wat kwijt gemaakt van wie?