ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hope2012

Re: ze zijn gewoon me zadel kwijt,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:07

nou sorry hoor .
Ik zou ook echt niet blij zijn als ik ipv mijn eigen zadel een niet passend pony zadel zou krijgen .
wie er fout is weet ik niet lijkt mij dat ze allebei fout zijn hun zijn zadelmaker en behoren ook zuinig te zijn op andermans spullen .
en of ze neld krijgt of niet van de verzekering het feit blijft dat ze dr eigen zadel kwijt is .

En zwart maken ik denk dat iedereen heus wel weet dat er overal eens een keer iets kan gebeuren .

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:56

Jullie vergeten dat Venema het zadel waarschijnlijk nooit gehad heeft en dat de ts ongeveer 20 keer in dit topic hem zwart maakt, zegt dat hij slecht werk aflevert, zegt dat niemand daar ooit naar toe moet gaan.
Dat is hartstikke oneerlijk als je niet precies weet wat er gebeurt is en wie verantwoordelijk is.

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:24

gelukkig krijg je geld van de verzekering en nee ze krijgt geen extra zadel erbij die heeft ze geleend! even goed doorlezen en zwart vind ik totaal iets anders hierbij zegt ze haar mening over die persoon wat ik totaal begrijp want kom op zeg je kan niet zomaar een zadel weggeven aan een ander terwijl er een naamkaartje opstaat is wel een beetje vreemd en chantal ik zou nog even navragen aan van triest of hij dat heeft gezegd je weet maar nooit! ik vind het gewoon belachelijk dat de zadel weg is! je kan niet zomaar een zadel aan een ander persoon geven dan vraag je toch om de naam? tenslotte had ik gelezen dat er een naamkaartje opzat dus lijkt me stug dat hij zomaar aan een ander is gegeven!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:03

NehnaDagmar schreef:
Jullie vergeten dat Venema het zadel waarschijnlijk nooit gehad heeft en dat de ts ongeveer 20 keer in dit topic hem zwart maakt, zegt dat hij slecht werk aflevert, zegt dat niemand daar ooit naar toe moet gaan.
Dat is hartstikke oneerlijk als je niet precies weet wat er gebeurt is en wie verantwoordelijk is.

dat Venema het nooit gehad heeft maakt in mijn ogen niets uit!
het is hetzelfde bedrijf en wie daar ook in staat ,diegene hoort iig netjes tegen de klant te zijn.
en als er een zadel onvindbaar is daar een oplossing voor zoeken en niet zeggen dat ze dan een ander moet kopen!
ik zou ook furieus zijn als dat tegen mij gezegd zal worden,en het maakt in mijn ogen niet uit of het een zadel van 2000 euro of 200 euro is!
in mijn ogen hoor je een goede oplossing met de klant te vinden,en te achterhalen waar het zadel gebleven is!

maar zo te merken hebben ze klanten zat!! en een beetje normaal reageren is er dan niet meer bij.
ik vind dit geen goede reclame voor de zadelmakerij!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:22

Wel een beetje vreemd dat ze je een zadel willen geven waar je niets aan hebt. Maar neem aan dat de verzekering waar je over praat HUN verzekering is?
Affijn, hoop dat je van het bedrag wat je krijgt een leuk ander zadel kopen kunt. Vervelende gang van zaken.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:26

mirgino schreef:
NehnaDagmar schreef:

dat Venema het nooit gehad heeft maakt in mijn ogen niets uit!
het is hetzelfde bedrijf en wie daar ook in staat ,diegene hoort iig netjes tegen de klant te zijn.
en als er een zadel onvindbaar is daar een oplossing voor zoeken en niet zeggen dat ze dan een ander moet kopen!
ik zou ook furieus zijn als dat tegen mij gezegd zal worden,en het maakt in mijn ogen niet uit of het een zadel van 2000 euro of 200 euro is!
in mijn ogen hoor je een goede oplossing met de klant te vinden,en te achterhalen waar het zadel gebleven is!

maar zo te merken hebben ze klanten zat!! en een beetje normaal reageren is er dan niet meer bij.
ik vind dit geen goede reclame voor de zadelmakerij!

Ja, ik geef je groot gelijk dat de klant netjes behandeld moet worden. Maar misschien is TS wel onredelijk geweest?
En als ik dan zeg dat ik Venema de hemel in prijs qua zadelmakerij, weegt het akkefietje met de TS dan zwaarder? Hij zorgt ervoor dat paarden weer normaal kunnen lopen met goed passende zadels! Als hij dan eens een zadel kwijt is, is hij dan meteen een slechte zadelmaker? Sorry hoor, lekker kort door de bocht.

Ik neem aan dat hij een reden heeft om te zeggen "dat ze maar een ander zadel moet aanschaffen".
Ik weet hoe Venema is en ook weet ik dat hij zn best voor de klant doet!
En ja, hij heeft klanten zat, omdat hij ouderwets vakwerk levert!

Ennn Venema heeft werk OVERGENOMEN van Van Triest en het was dus NIET hetzelfde bedrijf maar een SAMENWERKING tussen deze 2 bedrijven. En hij heeft toch een oplossing? Hij heeft een zadelmeegegeven van dezelfde waarde!

Ze moet allang blij zijn dat ze geld krijgt van verzekering o.i.d.!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:30

Annemariet schreef:
. En hij heeft toch een oplossing? Hij heeft een zadelmeegegeven van dezelfde waarde!

Bij mij zou hij aan het verkeerde adres zijn geweest, prima dat het van dezelfde waarde is maar dan moet het ook goed op het paard passen en prettig zitten voor de ruiter zoals in het geval van de TS was met haar eigen zadel.
Waarde is o zo mooi een ruim begrip, waarde is nl. uit te drukken in Geld, geld! en in gebruikswaarde, laat nu net het laatste in dit geval van belang zijn!

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 08:08

sronnie schreef:
Annemariet schreef:
. En hij heeft toch een oplossing? Hij heeft een zadelmeegegeven van dezelfde waarde!

Bij mij zou hij aan het verkeerde adres zijn geweest, prima dat het van dezelfde waarde is maar dan moet het ook goed op het paard passen en prettig zitten voor de ruiter zoals in het geval van de TS was met haar eigen zadel.
Waarde is o zo mooi een ruim begrip, waarde is nl. uit te drukken in Geld, geld! en in gebruikswaarde, laat nu net het laatste in dit geval van belang zijn!

Mja, maar het is misschien hard gezegt: Maar dat zal het probleem van Venema niet zijn. Hij heeft waarschijnlijk haar zadel nooit gehad. En die beste man is waarschijnlijk onterecht beschuldigd.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 09:35

Apart verhaal..

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:56

wil niet zeggen dat het een slechte zadelmaker is.. maar service is toch ook heeeel belangrijk Knipoog
en ondanks de man waarvan hij het over heeft genomen schuldig is, had hij de ts toch netjes te woord kunnen staan ? ipv te zeggen: nou moet je maar een nieuw zadel kopen ??? had hij bij mij moeten doen, denk dat ik ontploft was in die winkel....
ik bedoel hij neemt zijn zaken waar, dus moet hij ook dingen die niet goed gegaan zijn netjes op lossen, je neemt tijdens een overname niet alleen de goede en leuke zaken over, maar helaas weet je van te voren dat je ook de mindere zaken op je bord krijgt Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:01

En straks komt er iemand hier op bokt die zijn pony zadel kwijt is want ja dat gaat Venema aan deze dame meegeven. Ik vind het echt te bizar voor woorden!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:08

Caira schreef:
En straks komt er iemand hier op bokt die zijn pony zadel kwijt is want ja dat gaat Venema aan deze dame meegeven. Ik vind het echt te bizar voor woorden!

Ook dit is niet gezegd. Ze heeft een ponyzadel aangeboden gekregen, maar dat wil niet zeggen dat die van iemand is, dat staat nergens.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:52

Caira schreef:

Dát bedoel ik dus met zwartmaken!!
Het spijt me zeer hoor, maar ik kan me hier zo ongelooflijk kwaad om maken! Boos!

JIj neemt gewoon klakkeloos aan dat deze man álle zadels weggeeft van anderen? Man man man, hoe dom kan je zijn Koe

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:57

En jij neemt dus klakkeloos aan dat Venema nooit fouten maakt? Nagelbijten / Gniffelen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:13

Iedereen maakt fouten, maar er worden hier soms kromme conclusies getrokken, zoals idd hierboven.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:02

sronnie schreef:
En jij neemt dus klakkeloos aan dat Venema nooit fouten maakt? Nagelbijten / Gniffelen

Heb ik dat ergens neer gezet dan? Ziek Rolleyes Nors opkijken
Blond Blond

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 19:09

stephanie09 schreef:
gelukkig krijg je geld van de verzekering en nee ze krijgt geen extra zadel erbij die heeft ze geleend! even goed doorlezen en zwart vind ik totaal iets anders hierbij zegt ze haar mening over die persoon wat ik totaal begrijp want kom op zeg je kan niet zomaar een zadel weggeven aan een ander terwijl er een naamkaartje opstaat is wel een beetje vreemd en chantal ik zou nog even navragen aan van triest of hij dat heeft gezegd je weet maar nooit! ik vind het gewoon belachelijk dat de zadel weg is! je kan niet zomaar een zadel aan een ander persoon geven dan vraag je toch om de naam? tenslotte had ik gelezen dat er een naamkaartje opzat dus lijkt me stug dat hij zomaar aan een ander is gegeven!

hoi hoi,

De dochter van venema vertelde mij dat we wel een kaartje naar van triest kunnen sturen, maar dat die niet telefonisch bereikbaar is. Gelukkig komt er vanavond iemand die onze belangen behartigd over informatie voor een hypotheek ed. En die regeld ook de verzekeringen Haha!, dus die ga ik vragen hoe of wat het in elkaar steekt over het zadel. Heb de formulieren al wel ontvangen van de verzekering die ik in moet vullen. Maar we doen vanavond ff alles precies vragen hoe of wat.
Ik zou maandag weer worden gebeld, dus ik ben erg benieuwd.

En mensen, ga nou geen ruzie met elkaar maken. Daar is de wereld niet voor. Er is al oorlog en ruzie genoeg Knipoog. En ja dat zeg ik zelfs terwijl ik teleurgesteld ben, en toch wel een beetje boos..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:21

Jeetje, ik zou echt pisst zijn als mijn zadel kwijt is.
Niet omdat ik een duur zadel heb (dat valt reuze mee)
Maar ik heb wel 50 zadels gepast enz.. voordat ik eindelijk een zadel vond die op mijn paard perfect paste en ook nog een lekker zat.
Ja ik heb hier ook nog een reserve springzadel liggen, maar dat is niet voor niks mijn reserve zadel.

Ik had gewoon mijn zadel terug geeist of een net zo goed zadel die passent gemaakt word op mijn paard!

Een zadel is voor mij niet zozeer in geld uit te drukken, dat is niet iets wat zomaar vervangbaar is (voor mijn paard dan)

Daarbij heb ik een probleem met een pees aanhechting in mijn knie en krijg ik erge pijn van veel zadels.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:25

Maar wiens verzekering ga je nu aanspreken, je eigen verzekering of die van de zadelmaker(s)?

Chantal86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 19:48

hoi hoi ellen,

Ik ga het vanavond overleggen. Desnoods mijn eigen verzekering, dan valt het onder de inboedel..
En krijg ik de dag waarde terug van mijn zadel. De man die ik er over aansprak van de dfd (verzekering) zei dat ik een iets duurder zadel moet opgeven, zodat ik nog wel een redelijk nieuw zadel kan kopen. Want soms keert de verzekering maar €100,- uit. Maar dat doe ik vanavond overleggen. Ik ben niet zo van het oplichten..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:55

Gezien je omschrijving is hij ook niet meer waard dan dat , ben ik bang.... dus wees erop voorbereid dat het niet veel zal zijn als ze echt de dagwaarde gaan teruggeven.

Vervelende situatie zeg , en je zal zien dat straks toch ineens je zadel boven water komt , heb je alles voor niks zitten regelen Ach gut

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:01

Ik denk ook niet dat je meer moet verwachten dan dat bedrag. Het was een merkloos en al wat ouder zadel met beschadigingen. Dus als je dan 125 euro kan krijgen, dan heb je nog geluk denk ik.

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:55

Het is niet mijn bedoeling om ruzie te schoppen in dit topic, absoluut niet. Maar er zijn een paar mensen in dit topic die niet reeël nadenken...

Succes met het afhandelen van alles.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 21:42

mirgino schreef:
hoezo is dit nu zwartmaken??

ik zou ook of mijn zadel willen of geld of een vervangend zadel!

en hoe deze man gereageerd heeft vind ik ook niet normaal!!
dat ze maar een ander zadel moet kopen,wat is dat voor onzin,ze zorgen maar dat het zadel boven water komt en een beetje vriendelijk tegen de klant zijn mag ook wel!!

want wie heeft hier wat kwijt gemaakt van wie?

i n dit hele topic word continu een man zwrat gemaakt die dat hele zadel misschien niet eens in huis heeft gehad

deze man word afgeschildert als een botte @@@ terwijl wij er ook niet bij zijn geweest dus ook niet weten hoe ts naar hem toe is geweest

ik denk dat het idd een beetje een samenloop van omstandigheden is en dat het heel jammer is dta het nu zo loopt, maar het heeft geen zin en is niet eerlijk om dit dan maar bij 1 persoon neer te kiepen die er waarschijnlijk helemaal niets aan kan doen

even over het stukje wat ik vetgedrukt heb gemaakt
tuurlijk moet er wel wat klantvriendelijkheid zijn , maar wie zegt dat de zadelmaker geen verrekte goede reden had?
je hoeft ook echt niet zomaar alles te pikken van een klant dat zou een mooie boel worden

ik denk dat je gewoon heel voorzichtig moet zijn in oordelen , zeker als je maar 1 kant van het verhaal kent ...

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 22:00

je zet het wel leuk neer zo Knipoog maar.....

het feit is dat het zadel bij de zadelmaker ingeleverd is.
ze heeft het niet terug gehad.
dus waar is het?
het is dan lijkt mij toch kwijt geraakt in dat bedrijf, en dan mag er toch wel wat medewerking verwacht worden van diegene die deze zaak runt,wie dat ook mag wezen!

en idd horen we hier 1 kant van het verhaal, maar is het echt nodig om hier de andere kant ook te horen?

het zadel is daar ingeleverd en daar kwijt geraakt,dat feit blijft bestaan.

en als je dan als gedupeerde een beetje druk uitoefend, omdat je jouw eigendom terug wilt,een grote mond of een heel raar antwoord krijgt,dan zou ik ook zo reageren.
ik wil dan mijn zadel terug,of een gelijkwaardig zadel.

wat moet ze dan doen volgens jou?
wachten tot ze en ons weegt?

en wat zou jij doen in deze situatie als het jouw zadel was??