Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) koop je een paard als je héél zeker weet dat je alles zelf kunt betalen (ook onvoorziene vette rekeningen, zoals van de d.arts), en dat je genoeg kennis erover hebt.natasja1991 schreef:Dan vindt ik dat anky ook zonder sporen moet rijden, want dat kan dan wel, en dat is dan niet erg
manie schreef:Gefeliciteerd dat je een paard mag.
Houd in je berekening wel even rekening met het feit dat bij manege Biessum de paarden alleen zomers in het land kunnen. (las ik op de site)
's winters zul je dus wel een box moeten huren en dat is wel wat duurder dan de 100 euro. (namelijk 246,-)
.. maar nu begrijp ik het. Meid.. kijk niet alleen naar het zonnigste senario dat je kan bedenken, maar kijk naar de echt prijzen!
dan zie je wat het werkelijk allemaal inhoud! natasja1991 schreef:ik wil trouwens wel met spoortjes rijden(niet zulke grote, maar stompe) bijv. knopsporen van 15mm
natasja1991 schreef:dat ik graag met spoortjes wil rijden is zodat ik mijn hulp fijner kan geven. En niet als het ware hoef te 'schoppen', maar dat ik beter kan drukken

ELpatcho schreef:is nog geen reden om dat dan ook maar te doen..
verzorgen = voeren, liefhebben, verzorgen, voeren, mesten, rijden, tuig poetsen, voeren, binnen en buiten zetten, voeren
enne voor de duidelijkheid verzorgen= elke dag
natasja1991 schreef:dankjewel Flew, aan die informatie heb ik wel wat.
Ik vind het trouwens ook heerlijk om gewoon eens op een zaterdag ofzo even naar de manege te gaan, en mee te helpen met de ponylessen(beginners) Ik vind het ook fantastisch om gewoon op de bankjes te gaan zitten, en dan een uur lang kijken hoe iemand anders(met een eigen paard) rijdt, want daar leer je ook weer van.
natasja1991 schreef:ELpatcho schreef:is nog geen reden om dat dan ook maar te doen..
verzorgen = voeren, liefhebben, verzorgen, voeren, mesten, rijden, tuig poetsen, voeren, binnen en buiten zetten, voeren
enne voor de duidelijkheid verzorgen= elke dag
1 ding ontbreekt bij mij niet: liefde![]()
bij de stalling zit al in, voeren en uitmesten.
(ze hebben liever niet dat andere mensen erop rijden)
ik zou het al leuk vinden om bijv. alleen te poetsen, en tuig schoon te maken en wat informatie vragen.