Overigens is de toon van de berichten hier en daar wat wisselend. Dat mag gerust vriendelijker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirgino schreef:Uphill schreef:Ik moet zeggen dat RHS dit niet slim aanpakken. Ik had als Verhoeven de eer aan mijzelf gehouden, want als het zo'n goed paard is heb je hem ook weer zo verkocht.
Deze wijze van handelen deed mij denken aan een vroegere paardenhandelaar uit Hellevoetsluis. Leverde alleen rotzooi, en iedere keer kwam hij wat nieuws brengen maar er moest altijd geld bij . Je moest eens weten wat soms het 5e paard uit eindelijk kosten.
ik ben een meelezeren vroeg me even af wie hier bedoelt werd
![]()
zeker ene Jan K?
runningkawa schreef:Maar of die onder de eis braaf valt?![]()
runningkawa schreef:beetje arrogant maar...klein beetje![]()
runningkawa schreef:In verschillende buitenlandse landen mag je toch starten waar je wilt?
Of heb ik dat verkeerd?
geen idee hoe dat in DLD zit
russel schreef:Barmat wat had ik graag jouw paard voor 750,00 euro gekocht! Ik heb hier ook een Jasper staan, dat springen doet hij wel en als ze ook nog dressuurmatig presteren is het een fijn paard. Jaspers hebben een prettig karakter.
Miss_Shet schreef:Is er niet iemand die bijv kan bemiddelen tussen jou en Sr??
Vaak is dit een betere oplossing omdat deze persoon er dan "vers" instapt.
Miss_Shet schreef:Iemand die weet waar hij over praat en rustig kan blijven.........(ik dus niet)Een onafhankelijk persoon.Het is maar een idee,imo altijd beter dan zelf weer een discussie met Sr aan te gaan.