Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schimmelig schreef:steinstein schreef:Beide webwinkels reageren erg onprofessioneel.
Ah, kom dan eens met een goed alternatief?
Hoe zou jij het vinden om met naam en toenaam genoemd te worden op een openbaar forum in een 'negatief topic'. Laat mij raden... Je zou relaxed in je stoel gaan zitten en toekijken? Do correct me if i'm wrong.
Libella schreef:En nu het dus 1x keer misgaat ga je mijn naam noemen? Nogmaals, wat dacht daarmee teweeg te brengen?
steinstein schreef:Ik hoef niet met een goed alternatief te komen, maar zelf had ik de TS per pb bericht en niet hier in het forum.
Wat ik ook niet snap van jou het gaat toch niet over jouw toko. En deze tekst"Je zou relaxed in je stoel gaan zitten en toekijken?"
Meetje22 schreef:Libella schreef:En nu het dus 1x keer misgaat ga je mijn naam noemen? Nogmaals, wat dacht daarmee teweeg te brengen?
Dus de naam van jouw bedrijf mag alleen genoemd worden als je iets positiefs te melden hebt?
Zal lekker worden zeg![]()
En smaad? denk niet dat dit smaad is![]()
Maar vind dat de TS het nog netjes aanpakt.
Ze word van het kastje naar de muur gestuurd en nog trekt ze je niet door de bagger heen.
Ik had als ik een bedrijf had haar alsnog een paar laarzen toegestuurd en de kosten op me genomen.
Zo hou je je naam hoog en krijg je niet dit soort topics.
Nu besteld ze nooit meer wat bij je en vele anderen ook niet ( meer) er lezen altijd mensen mee die het gezegde kennen: een gewaarschuwd mens.................
Lynn_Nikita schreef:ik ga zo eens alles helemaal doorlezen, blijkbaar veel gepost in mijn afwezigheid, was op werk, moest sluiten en kas opmaken en alles, en naar paarden en nu pas op bokt
ik heb de naam eigenlijk niet eens bewust genoemd, niet eens om zo`n ophef over te maken. werd eigenlijk ook door niemand op gereageerd, totdat libella zelf kwam om haar verhaal te doen. Schimmelig, ik heb nergens jouw webnaam oidgenoemd, maar jij bent wel het " aggresiefste" van allemaal
ik heb dit op bokt gezet om erachter te komen hoe andere mensen dit opgelost kregen, en toen ik zag dat ik naam had in getypt heb ik erna niet meer veranderd.
lees nog even alles door, en reageer weer
Schimmelig schreef:Meetje22 schreef:
Dus de naam van jouw bedrijf mag alleen genoemd worden als je iets positiefs te melden hebt?
Zal lekker worden zeg![]()
En smaad? denk niet dat dit smaad is![]()
Maar vind dat de TS het nog netjes aanpakt.
Ze word van het kastje naar de muur gestuurd en nog trekt ze je niet door de bagger heen.
Ik had als ik een bedrijf had haar alsnog een paar laarzen toegestuurd en de kosten op me genomen.
Zo hou je je naam hoog en krijg je niet dit soort topics.
Nu besteld ze nooit meer wat bij je en vele anderen ook niet ( meer) er lezen altijd mensen mee die het gezegde kennen: een gewaarschuwd mens.................
Maar ze heeft heel de kans niet gekregen om het normaal af te handelen. Het topic is er al voordat er iets 'besloten' is. Dat vind ikzelf niet echt netjes.
Schimmelig schreef:Ik post alleen redelijk veel, maar maakt dat je dan gelijk al agressief![]()
naadje24 schreef:niet aggressief ,maar wel zwaar verdedigend op een wat botte manier ...
niet echt de manier voor een proffesional
ik vind dat er ook appels met peren vergeleken word
een klant kan je niet gaan vergelijken met een ondernemer
de ondernemer hoort hierbij zijn zaakjes goed te ruilen en zuilen.. daar heeft de ondernemer tenslotte voor gekozen... elke ondernemer krijgt wel eens te maken met een slechte of moeilijke of lastige klant....
als ondernemer hoor je sterk te blijven staan en zakelijk te blijven ,ook als de klant emotioneel word, dit heet beroepshouding
De TS heeft het topic opgestart als eerste om gewoon haar emotionele verhaal kwijt te kunnen zoals vele hier op bokt... Dit gebeurt dagelijks!
Haar enige fout is dan geweest door de naam van libella te noemen
Maar het bedrijf van schimmelig is hier nooit genoemd en gooit zich hier nu vrijwillig te grabbel
Ik ben van mening dat beide partijen er nog steeds op een nette manier kunnen uitkomen met elkaar mits ze het hier op bokt er bij laten en er verder persoonlijk onder 4 ogen over praten
naadje24 schreef:niet aggressief ,maar wel zwaar verdedigend op een wat botte manier ...
niet echt de manier voor een proffesional
ik vind dat er ook appels met peren vergeleken word
een klant kan je niet gaan vergelijken met een ondernemer
de ondernemer hoort hierbij zijn zaakjes goed te ruilen en zuilen.. daar heeft de ondernemer tenslotte voor gekozen... elke ondernemer krijgt wel eens te maken met een slechte of moeilijke of lastige klant....
als ondernemer hoor je sterk te blijven staan en zakelijk te blijven ,ook als de klant emotioneel word, dit heet beroepshouding
De TS heeft het topic opgestart als eerste om gewoon haar emotionele verhaal kwijt te kunnen zoals vele hier op bokt... Dit gebeurt dagelijks!
Haar enige fout is dan geweest door de naam van libella te noemen
Maar het bedrijf van schimmelig is hier nooit genoemd en gooit zich hier nu vrijwillig te grabbel
Ik ben van mening dat beide partijen er nog steeds op een nette manier kunnen uitkomen met elkaar mits ze het hier op bokt er bij laten en er verder persoonlijk onder 4 ogen over praten
Lynn_Nikita schreef:de naam was al lang verwijderd, en wad niet een opgevallen bij meeste mensen en bedoeld om iemand zwart te maken
was niet dat ik al alle sop bokt gooide nadat het pakket 1 dag te laat was, de 13e had al bezorgd moeten zijn, volgens tnt is dat ook gebeurd, maar ik heb niks..... en frustreerd me dat er gewoon " makkelijk" over gedaan word door beide partijen, de een op de kleine lettertjes wijst, en de ander ook en ik pecht heb
ik heb nooit negative dingen gezegt over dat bedrijf, juist in begin gezegt dat alles zo netjes ging daar.
heb alles eerst via mail geprobeerd op te lossen, maar blijkbaar is het zo klaar voor hun??
@ schimmelig, wie zegt dat tegenpartij met iets bezig was, heeft mij niks gezegt hoor, alleen dat uit onderzoek bleek dat is afgeleverd en niks meer gedaan kon worden, en schade vergoeding niet mogelijk was
naadje24 schreef:Die beroepshouding zit degelijk niet tussen de oren ,dat wijst ervaring in ondernemerschap door de jaren heen wel uit..
ik heb ook niet gezegd dat je bang bent iets te grabbel te gooien,dat is alleen wat je in mijn ogen nu zelf doet aangezien je nooit genoemd bent.
een volwassen man die een snoepwinkel runt en snoepjes verkoopt aan kinderen kunnen nooit hetzelfde inlevingsvermogen hebben
Wat ik hiermee bedoel: als ondernemer kan je nooit oordelen van buitenaf over de denkstatus van een klant of zijn of haar inlevingsvermogen ongeacht wat de klant als geboortedatum opgeeft..Mensen zijn te verschillend en niet iedereen is hetzelfde en gelukkig maar anders waren we allemaal ondernemers
Libella schreef:Lynn_Nikita schreef:ik heb niet gezegd dat ze over libella klagen bij jullie, daninterpeteer je dat misschien verkeerd ik zei dat mensen bij jullie geklaagd hebben over manier van bezorgen.
en ja, heb 1 keer jullie naam genoemd, en nooit gezegd dat ik geen naam heb genoemd, en ook pas na een aantal paginas
ik vind zelf dat ik nog netjes ben geweest, heb niks afgezeikt of mensen gezegt koop niks bij jullie of afgekraakt
vind dat beide bedrijven erg aanvallend doen
Jij had mijn naam helemaal niet moeten noemen, dat heet smaad en is strafbaar. Wat wilde je daar uberhaupt mee bereiken? Waarom heb je me dan genoemd? Denk je dat jou helpt of Libella??? Denk je dat ik me dan ook had gemeld in dit topic?