Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SONY schreef:naadje24 schreef:dat is al tig keer gebeurd
Inderdaad deed ik 4 pagina's terug ofzo al... en daarna volgden er nog een paar
spiritxxx schreef:hallo... voor 100 euro pm heb je al een eigen paard bij een pensionstal!
maikeltje schreef:spiritxxx schreef:hallo... voor 100 euro pm heb je al een eigen paard bij een pensionstal!
Dat vind ik knap. Zit daar alles bij in? Ik betaal voor mijn paard aan huis alleen aan de dagelijkse dingen al ong 115 euro per maand
racheltjj schreef:bleghh! morgen weer naar school
SONY schreef:MalPaarden schreef:jaa doe ik ook aan mee
Je amuseert je wel ofniet? En weet je hoe dat komt omdat een paar andere bokkers er heerlijk op in gaan. Dus laat haar gewoon met rust kan ze lekker in haar eentje verder fantaseren.
Ik snap de lol er niet zo van hoor, je lokt dergelijke reactie's zo wel uit, maar laten wij zo verstandig zijn dan om dat gewoon te negeren. Beetje op je zelfbeheersing oefenen enzo
samantha21 schreef:racheltjj schreef:bleghh! morgen weer naar school
Nee das lekker ontopic
! MalPaarden schreef:nieuwerkerk a/d ijssel
hoi,
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=158&t=768015&hilit=
lees dit topic !
dit gaat dus nergens over want!!!
je mag alles doen met de paarden behalve 1,20 springen in die bak
en naar buiten dat wil dus niet zeggen dat je niet mag springen met ze
en van mij mag je een wedstrijd rijden op ze vind ik alleen maar knap als je het zover krijgt :S
en ik ben geen achtien hoor en mijn msn is al heel oud en ik heb geen zin om een nieuwe te maken en ik heb veel intresse in paarden hoor net zoals me vriendin van de tweede haf en van ons mag je ook vaker komen als je wilt
en we hebben niet eens die jaarling meer want die staat zeker al een half jaar in de opfok
en de 2 paardjes zijn niet van mij 1 is van mij en die ander is van me vriendin duss.
en ze hoeven niet gecorrigeerd te worden kunnen wij zelf ook wel en wij laten dat zeker niet doen door penny meisjes en wij zijn zeker ook geen penny meisjes
wij houden super veel van onze schatjes
en waar gaat t geld naartoe:
stalling 170 euro elke maand
hoefsmit 20 euro elke 6 weken
wormenkuur 17,00 euro elke 6 weken
meusli 11,00 euro elke maand
paardentandarts tussen de 30 en de 75,00 euro 1 x in het halfjaar
voor de tweede haf zomer eczeem spuiten 3 x 70,00 3 x in de zomer
duss intotaal tussen 248 en de 323 euro per paard excl. spuiten
dus dan is honderd euro per paard niet duur
je mag er alles mee
poetsen
wandelen
rijden dressuur,springen alleen geen 1,20 in onze bak ,buitenrit onder begleiding ,recreatie
en die eerste haf is nu niet meer moeilijk met sturen hoor
dat was toen ik haar pas had en dat was al een tijdje geleden een half jaar ofzo. ze leerd heel graag
en het uitmesten hoef niet eens en als ik all incl. wormenkuur ,stalling, tandarts,hoefsmidt,zomereczeemspuiten,meusli,biks,hooi/kuil,zaagsel,bak,wei
dus als jij dat heb voor honderd meld je hier
wij houden super veel van ze dus je moet niet gaan denken dat wij het doen om het geld
ik wil niet eens stappen heb me school en me paard dus veel tijd is er niet hea.?
goede nacht rust,
naja meld je hier als je wat te melden of te zeuren heb .. ben niet veel online maar kijk zoveel mogelijk en dus dan niet gaan denken dat ik niet wil reageren wil op elke reactie van dit vorige topic maar er zat al een slotje op jammer genoeg vandaar een nieuw topic
MalPaarden schreef:samantha21 schreef:PENNYALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OVER JEZELF ZEKER DAT IK MOET UITKIJKEN VOOR JOU OMDAT JE EEN PENNY BEN OKEE IK KIJK UIT MISSCHIEN IS T EEN VIRUS

maikeltje schreef:Paracetamolletje dan maar?![]()

samantha21 schreef:maikeltje schreef:Paracetamolletje dan maar?![]()
![]()
![]()
Sorry mensen, maar dit heet dus humor

smurffie schreef:*checkt*
er is een van de modjes van dit topic online..
misschien een idee om er wat aan te doen
we gaan hier al vanaf pagina 1 de fout in .. enne .. we zijn bijna bij 10
Ilsje_ schreef:Samantha zag ene ligtje branden