verkoper wil overeenkomst NIET nakomen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loveseben

Re: verkoper wil overeenkomst NIET nakomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:05

dat is knap, als je kan reageren terwijl je niet bestaat Nagelbijten / Gniffelen

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:08

en waarom is de handelaar onder een andere naam, op een andere plek verder gegaan met zijn/ haar bedrijf?????
ik snap er nu niks meer van Bloos

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:08

Lola12, ik vind het niet helemaal eerlijk van je dat je gewoon santie haar naam opschrijft hier. Je had het ook ananiem kunnen doen.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 18:27

Storm76 schreef:
Lola12, ik vind het niet helemaal eerlijk van je dat je gewoon santie haar naam opschrijft hier. Je had het ook ananiem kunnen doen.

Dat vind ik niet erg, wat ik wel erg vind is dat er dingen worden beweerd die helemaal niet waar zijn. en ik vind het ook erg laf dat je dit dan niet onder je eigen naam doet. Iedereen op stal heeft met ons meegeleeft, ook jij... Tenminste... als jij bij mij op stal staat/stond, dus ik vind dit daarom een beetje een vreemde reactie. NIEMAND heeft aangeboden om Jainy te rijden, dus ook jij niet.
Ik vind het jammer dat dit op zón manier moet,

Daarbij heb ik nog nooit een paard gehad die hoefbevangen is geweest en ook geen paard die mishandeld geweest, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
maar blijkbaar weet jij over mijn paarden heel wat meer dan ikzelf.

Ik zou dan ook graag willen weten wie jij bent.

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 18:30

ben bang dat dat niet bekent gaat worden, anders hoef je ook geen andere naam aan te maken toch

santie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 18:44

Nee dat is ook wel zo, maar hij/zij is wel held genoeg om mijn naam te noemen, dus wie weet???

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 19:07

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:07

lola12 schreef:
nou silvia je bent ook niet echt eerlijk he, ik ken de verkoper van je paard niet maar je hebt zelf bij ons op stal gezegd dat jainy hoefbevangen is geworden, ik zei nog ja kan ook niet anders als je er nooit iets mee doet, ik begrijp deverkoper wel ik zou ook geen paard terug nemen die door schuld van de koper hoefbevangen is geworden, als je een topic maakt mag je op zijn minst eerlijk zijn. nu stel je die mensen in een kwaad daglicht en ze kunnen zichzelf niet verdedigen, je bent hier gewoon zelf schuldig aan en iedereen op stal vindt het belachelijk dat je nooit naar je paard om geken hebt en nu is opeens alles in het belang van jainy, nou daar had je dan wel eens eerder aan mogen denken.

Ten eerste vind ik het ontzettend laf dat je hier een beetje anoniem gaat lopen spuien, wees een vent en confronteer TS op stal als je er een bepaalde mening over hebt en het graag kwijt wil.

Ten tweede; wanneer is dat paard volgens jou dan hoefbevangen geraakt? Volgens mij wilde TS het paard binnen de afgesproken termijn terugbrengen, is dat zo raar dan?
santie schreef:
begin aug heb ik mijn paard met bijbetaling ingeruild, hierbij zijn de verkoper en ik schriftelijk een proefperiode overeengekomen, en als het paard niet bevalt, dat zij het dan terug nemen, en ik de bijbetaling, en het afgesproken inruilbedrag terug krijg, nu heb ik ruim binnen de proeftijd duidelijk via de mail, en telefonisch aangegeven dat ik dit paard niet wil houden

+ nog het allerbelangrijkste; volgens mij heeft TS nergens in het topic de naam van de handelaar genoemd! Wat bedoel je dan precies met de verkopers in een kwaad daglicht stellen terwijl er geen naam wordt genoemd?

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:18

Justme88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 22:21

Waarom is TS verkeerd ze noemt geen namen toch.. vind dat Lola wel erg snel oordeelt..

ithona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 23:06

Hallo santie,

Vraag me toch ook wel dringend af wie deze mysterieuze Schijnheilig lola12 is en hoe zij toch aan die bizare informatie komt heel bezonder. vreemd dat deze persoon zo actief bezig is met jou leven en zich zo diep in jou verdiept, Whoosh! zou bijna denke dat deze persoon zelf geen leven heeft ofzo. best zielig

Ik vind je heel erg sterk en heel knap hoe jij hier mee omgaat ben trots op je Afgod , en het gaat je vast snel mee zitte ik duim voor je. Ach gut

-xxx- Liefs Mij Knipoog -xxx-

Aedan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 00:00

Hoi,
ik vind het heel knap van je wat je allemaal voor je paardje hebt gedaan.
Blijkbaar is niet enkel het belgische rechtssysteem ongelofelijk traag.
Wat Lola12 betreft, kan je niet aan de moderators vragen van wie dit schaduw account is? (Ben niet zo goed op de hoogte van de macht van de moderator, maar mij lijkt dat ze door middel van ip adressen te vergelijken toch achter deze persoon moeten geraken)
Verder vind ik het ronduit belachelijk en kinderachtig om speciaal een account aan te maken om mensen te kunnen afbreken.
Heb hier helaas ook ervaring met.
Heb je het paardje ondertussen al kunnen verkopen? ( of heb ik er over gelezen)
Nogmaals, echt knap wat je gedaan hebt.
Laat je niet van de wijs brengen door mensen die te laf zijn om dingen in je gezicht te komen zeggen, maar wel gebruik maken van het internet om hun frustraties te uiten.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 10:55

Slotje
Laatst bijgewerkt door Tanja op 15-06-07 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tijdelijk slotje omgezet in permanent slot wegens het uitvechten van een persoonlijke vete.