Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Storm76 schreef:Lola12, ik vind het niet helemaal eerlijk van je dat je gewoon santie haar naam opschrijft hier. Je had het ook ananiem kunnen doen.
lola12 schreef:nou silvia je bent ook niet echt eerlijk he, ik ken de verkoper van je paard niet maar je hebt zelf bij ons op stal gezegd dat jainy hoefbevangen is geworden, ik zei nog ja kan ook niet anders als je er nooit iets mee doet, ik begrijp deverkoper wel ik zou ook geen paard terug nemen die door schuld van de koper hoefbevangen is geworden, als je een topic maakt mag je op zijn minst eerlijk zijn. nu stel je die mensen in een kwaad daglicht en ze kunnen zichzelf niet verdedigen, je bent hier gewoon zelf schuldig aan en iedereen op stal vindt het belachelijk dat je nooit naar je paard om geken hebt en nu is opeens alles in het belang van jainy, nou daar had je dan wel eens eerder aan mogen denken.
santie schreef:begin aug heb ik mijn paard met bijbetaling ingeruild, hierbij zijn de verkoper en ik schriftelijk een proefperiode overeengekomen, en als het paard niet bevalt, dat zij het dan terug nemen, en ik de bijbetaling, en het afgesproken inruilbedrag terug krijg, nu heb ik ruim binnen de proeftijd duidelijk via de mail, en telefonisch aangegeven dat ik dit paard niet wil houden
anca schreef: