Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stroller schreef:Jongens ! Laat het rusten ! Ik ben er helemaal klaar mee .
@Veronica ik weet niet wat jou probleem is ,maar vind je manier van reageren verre van prettig .
Ik vertel hier gewoon mijn verhaal om te delen , te klagen , m’n hart te luchten te balen ,
En jij doet alsof ik hier een bepaalde stal zwart maak ??
Oprecht verder voor iedereen die wel mee gedacht heeft etc ! Het komt wel goed .
Mijn paard blijft in elk geval voorlopig bij mij .
Stroller schreef:Jongens ! Laat het rusten ! Ik ben er helemaal klaar mee .
@Veronica ik weet niet wat jou probleem is ,maar vind je manier van reageren verre van prettig .
Ik vertel hier gewoon mijn verhaal om te delen , te klagen , m’n hart te luchten te balen ,
Oprecht verder voor iedereen die wel mee gedacht heeft etc ! Het komt wel goed .
superpony schreef:Ik heb een paar pagina's en dagen terug gereageerd en nu is er dus nog steeds geen veearts geweest?? Een veearts die nu nog steeds geen tijd heeft, zou ik ook eens over nadenken.
superpony schreef:Stroller schreef:Jongens ! Laat het rusten ! Ik ben er helemaal klaar mee .
Jammer dat mensen vaak zo reageren.
Je hebt problemen, plaatst het zelf op Bokt en als mensen niet allemaal met je meekletsen, vindt je dat vervelend......
Het is je paard, hoe moeilijk is het om gewoon die veearts te laten komen?? Je bent zelfs verplicht om je paard de zorg aan te bieden die het nodig heeft. Dus zorg bij een ongeluk, blessure, ziekte etc.
En dat ze geld hebben gekregen is wel logisch. Jij bent zelf met ze in zee gegaan. Verkeerde keus en ik had misschien pas achteraf betaald, maar het is een keus die je maakt.
Nogmaals; net als toen de verkeerde keus maken door niet goed te verdiepen in alles, maak je nu heel bewust wel een verkeerde keus. Je hebt nu alle adviezen en iedereen zegt dat de veearts moet komen en je verdomd het gewoon.
Dus je paard staat misschien wel met gigantisch veel pijn. Tja, sorry, dan kan je op bokt echt geen begrip verwachten.
Dan ga ik zelfs denken dat een deel van de slechte communicatie ( ook mede ) door jou komt.
superpony schreef:Stroller schreef:Jongens ! Laat het rusten ! Ik ben er helemaal klaar mee .
Jammer dat mensen vaak zo reageren.
Je hebt problemen, plaatst het zelf op Bokt en als mensen niet allemaal met je meekletsen, vindt je dat vervelend......
Het is je paard, hoe moeilijk is het om gewoon die veearts te laten komen?? Je bent zelfs verplicht om je paard de zorg aan te bieden die het nodig heeft. Dus zorg bij een ongeluk, blessure, ziekte etc.
En dat ze geld hebben gekregen is wel logisch. Jij bent zelf met ze in zee gegaan. Verkeerde keus en ik had misschien pas achteraf betaald, maar het is een keus die je maakt.
Nogmaals; net als toen de verkeerde keus maken door niet goed te verdiepen in alles, maak je nu heel bewust wel een verkeerde keus. Je hebt nu alle adviezen en iedereen zegt dat de veearts moet komen en je verdomd het gewoon.
Dus je paard staat misschien wel met gigantisch veel pijn. Tja, sorry, dan kan je op bokt echt geen begrip verwachten.
Dan ga ik zelfs denken dat een deel van de slechte communicatie ( ook mede ) door jou komt.
MyWishMax schreef:superpony schreef:Ik heb een paar pagina's en dagen terug gereageerd en nu is er dus nog steeds geen veearts geweest?? Een veearts die nu nog steeds geen tijd heeft, zou ik ook eens over nadenken.
Voor spoed op visite kan ik binnen een paar dagen een da op stal hebben, maar als ik naar de kliniek wil gaat dat toch echt niet zo snel. Ik zou in zo'n geval graag naar mijn eigen vertrouwde kliniek gaan om het goed uit te laten zoeken en dat duurt nu eenmaal wat langer. Degene die ik met spoed of visite kan krijgen is niet degene waar ik vertrouwen in heb bij vage klachten of kreupelheden.
Als de ts dat ook wil is het niet zo gek dat er nog geen da geweest is. We weten niet hoe het paard verder reageert nu ze weer thuis is.
Elisa2 schreef:SP, aub houdt toch op.
Advies geven is prima, maar TS mag zelf weten wat ze ermee doet en wanneer ze er wat mee doet en verder hoeft er niks bijgehaald te worden.
Koper schreef:Superpony, helemaal prima dat jij dat zo doet. Maar je reactie is echt wel erg onvriendelijk.
TS heeft vertrouwen in haar veearts, is daarmee in overleg en ik kan mij heel lastig voorstellen dat ze aan die veearts niet heeft verteld dat er met het paard iets raars gebeurd is op die handelsstal. Ik bedoel, ze vertelt erover aan wildvreemden op bokt. Hoezo zou ze haar veearts het dan niet vertellen.
pmarena schreef:Laten we wel wezen. Als paard al sensibel is, net dit avontuur achter de rug heeft. En thuis verder gewoon goed toont in stal / paddock / wei, pas ongemak aangeeft tijdens het willen rijden. Dan kan ik me er ook wel iets bij voorstellen dat je graag eerst zelf even wat meer beeld wilt hebben van waar je nu eigenlijk mee te maken hebt.
En niet meteen als een kip zonder kop je toch al sensibele paard met een waarschijnlijk al overgelopen emmertje, in een trailer duwt en onderzoeken laat ondergaan op wéér een spannende locatie
Eerst even hopen op nog verduidelijking te krijgen van het verhaal bij die stal, zelf checken op wondjes / gevoeligheden / beschadigingen van haar spullen, en kijken of je zelf nog wel gewoon met haar uit de voeten kan / na een paar dagen weer wat met haar kan, is zo gek nog niet.
Ze zal toch ook eerst even een beetje tot zichzelf moeten komen voordat je er weer mee aan de sleep gaatEn er is natuurlijk ook best een grote kans dat het een storm in een glas water is, ze op de stal gewoonweg te lomp met haar omgegaan zijn en beestje verder niet beschadigd is behalve tussen de oortjes
Hoewel alle alarmbellen natuurlijk af gaan door het benoemen van zo'n serieuze beschadiging....
Als die eikels nou gewoon zouden zeggen wat er gebeurd is
Stroller schreef:En ohja ! Ze hebben wel geld opgestreken ! Mevr Veronica .
Veronica2 schreef:Stroller schreef:En ohja ! Ze hebben wel geld opgestreken ! Mevr Veronica .
Nou weet je, als dit voor jou een gebruikelijke toon is in je communicatie, dan snap ik wel dat stal niet meer heel toeschietelijk is met hun uitleg.
Als ik jou was, zou ik heel blij zijn dat het paard is teruggegeven omdat je het op deze manier heel wat kosten uitspaart.
Veronica2 schreef:Stroller schreef:En ohja ! Ze hebben wel geld opgestreken ! Mevr Veronica .
Nou weet je, als dit voor jou een gebruikelijke toon is in je communicatie, dan snap ik wel dat stal niet meer heel toeschietelijk is met hun uitleg.
Als ik jou was, zou ik heel blij zijn dat het paard is teruggegeven omdat je het op deze manier heel wat kosten uitspaart.
Popstra schreef:euhm... Lezen is ook een vak.Ach, als een veearts niet direct ingeschakeld word te komen zal het al met al wel mee vallen en word er zoals zo vaak in de paarden wereld een hoop drama gemaakt om wss niks!!