Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jintexx schreef:We hebben al ruim 1,5 week niks meer gehoord. Jonge dame heeft haar profiel foto van Facebook ook veranderd in deze tussentijd.
Vind het wel jammer om niet meer te weten hoe het met het paard gaat, hier hebben we op deze manier wel zelf voor gekozen. Houd nu marktplaats en andere sites een beetje in de gaten om te zien of ze eventueel te koop staat of komt te staan. Om haar zo hopelijk nog een beetje te kunnen volgen.
Jintexx schreef:Ik vind persoonlijk de €750 ook veel te weinig, maar meer omdat ik weet dat het paard meer waard is dan dat. Het is een geweldig dier met het hart op de goede plek, alleen moet je die wel verdienen, van de week heeft het meisje foto's op Facebook gezet, en toen kreeg ik wel even een brok in mijn keel, z'n doffe ogen zonder enige vorm van geluk.
Maar de manier van hoe het gaat dat is echt iets wat tegen staat.
Ik ben benieuwd inderdaad hoe het verder loopt. We hebben ons weerwoord al klaar liggen.
Want wie lost mijn financiële en emotionele schade op. Hun niet in ieder geval.
beatje schreef:Jintexx schreef:Ik vind persoonlijk de €750 ook veel te weinig, maar meer omdat ik weet dat het paard meer waard is dan dat. Het is een geweldig dier met het hart op de goede plek, alleen moet je die wel verdienen, van de week heeft het meisje foto's op Facebook gezet, en toen kreeg ik wel even een brok in mijn keel, z'n doffe ogen zonder enige vorm van geluk.
Ik ben benieuwd inderdaad hoe het verder loopt. We hebben ons weerwoord al klaar liggen.
Dat ze het paard voor te weinig verkopen is hun probleem.
Wel vind ik dat je voor het paard het beter had kunnen oplossen,er is nu maar 1 slachtoffer en dat is het dier.

beatje schreef:Jintexx schreef:Ik vind persoonlijk de €750 ook veel te weinig, maar meer omdat ik weet dat het paard meer waard is dan dat. Het is een geweldig dier met het hart op de goede plek, alleen moet je die wel verdienen, van de week heeft het meisje foto's op Facebook gezet, en toen kreeg ik wel even een brok in mijn keel, z'n doffe ogen zonder enige vorm van geluk.
Dat ze het paard voor te weinig verkopen is hun probleem.
Wel vind ik dat je voor het paard het beter had kunnen oplossen,er is nu maar 1 slachtoffer en dat is het dier.