gohya schreef:Klopt Amaris het is de baas van een verzorgster hier.En die wil gewoon kijken of ik rechten heb of niet.Als ik idd. rechten blijk te hebben neem ik zelf een advocaat.
@DubbelDun volgens internet heb je het recht om 1 tot 6mnd. extra PER jaar te mogen blijven. Dat zou dan,gerekend voor 1 mnd. 8 mnd. extra zijn,of bij 6 mnd. zou dat 42 mnd extra zijn.
Miss. word daarom het contract opgezegd?
Ze kunnen dan idd. 1 dag vantevoren opzeggen.Maar ik geloof niet dat ze dát zullen doen.Lijkt me onmenselijk.
Linda er staan er nu 3,maar voor Vesta heb ik iets gevonden.Een superplekje!
Citaat:
b. bij opzegging door de verhuurder: een termijn niet korter dan drie maanden, voor elk jaar dat de huurder krachtens overeenkomst ononderbroken het gehuurde in gebruik heeft gehad verlengd met één maand tot ten hoogste zes maanden.
Je kunt dus 3 maanden verlenging krijgen. Dus maximaal een opzegtermijn van 6 maanden.
Maar als ik het goed heb gaat dit over een woning en vraag me dus af of dit wel geld voor het huren van grond.
Maar ts ga alsjeblieft voor de veiligheid, het lijkt jou misschien onmenselijk maar er is niets waar je je zo in kunt vergissen als 'de mens'. Daarbij zit je niet tegenover een particulier maar tegenover een bestuur/directie en als die besluiten dat jij daar volgende week weg moet zijn, zie daar maar eens wat aan te veranderen. Zij kunnen voor zichzelf prima verantwoorden dat een week of 2 een redelijke termijn is en immers, je wist het vooraf met deze gebruiksovereenkomst
Laatst bijgewerkt door anneliesdj op 15-10-15 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt