Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ik zelf heb haar ook niet graag 24/7 op stal. Maar doordat onze winterpaddock nu 1 grote ijsplek is kan ze sowieso niet buiten. Onze andere paarden staan nu ook uitzonderlijk op stal.

.
Of met een beetje slobber.
. Ze is vorig weekend komen kennismaken en zaterdag gaat ze een dagje langskomen om te testrijden met onze hengst, te leren welk paard welk voeder krijgt en hoeveel en ons te helpen met het onderhoud, stallen enzo
. Als dat allemaal goed gaat zou ze ook enkele dagen in de week komen helpen en af en toe s'avonds de paarden gaan voederen
. Ze woont vlakbij de paarden, dus ideaal 

. Enkel nog wat schrikkerig en vlug in de stress, maar ze loopt nu weer buiten in ons kudde en is gelukkig
. Ik heb haar nu al enkele keren laten vrijspringen en dat gaat heel goed, ze gaat weer even enthousiast als vroeger zelf naar de sprong
. Haar rijden heb ik nog niet gedaan, ik denk dat ik het rijden binnen een maand of mss 2 maand weer opneem. En daarna zoek ik een bijrijder voor haar, ik zie het niet zitten om haar opnieuw te verleasen.