Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
M_i_R schreef:Totdat je iemand treft die uit principe vindt dat iemand niet weg mag komen met dat soort gedrag en er wel een punt van maakt. Dan is zo'n 'nuance' cruciaal voor het geven van een fatsoenlijk advies.
Een algemeen advies voor iedereen die een conflict heeft: Stel je vraag bij het juridisch loket en vraag AJB niet aan bokt wat je rechten en plichten zijn. De kans dat je met een slagroomtaart de afgrond in gestuurd wordt is toch wel bijna 100%.
ben je er nog uitgekomen met de pensionhouders TS?
JastieHorse schreef:Wat ik mij af vraag..heeft een pensionhouder geen plicht om goed stro en ruwvoer te leveren? Als daar niet aan gehouden word snap ik wel waarom ts niet wilt betalen..het gaat hier ook om de gezondheid van haar paard.
ruitje schreef:Oh? Wel eens de politie of rechter erbij gehad in zo'n geval als dit?
ruitje schreef:Werk jij 7 dagen in de week tot sluitingstijd van de stallen in je omgeving? Kom op hoor, in een weekend en in de avond kun je een hoop stallen bezoeken.
Maarja, dan moet het wel een prioriteit zijn...

Nikass schreef:De stalhouder tijdig inlichten over wat je dwars zit resulteert bij sommige stallen in "als het je niet bevalt dan rot je maar op" > en nu zeg ik dat nog in nette bewoordingen. De stalhouder die ik hier aanhaal gooide graag springmateriaal of asbakken naar het hoofd van de zeurende pensionklant.
ruitje schreef:Maar het een kan toch niet zonder het ander? Je kan toch niet besluiten hoe het af te handelen zonder op je eigen handelen te reflecteren?
@ Nikass, ben het niet met je eens, maargoed, ik wens een ieder die het aangaat veel succes. In principe krijgt de TS haar paard niets eens mee als de boer zegt: eerst 't geld, dan mag je weg.
Het is alleen de vraag of de boer dat doet natuurlijk, ik wil alleen maar zeggen dat je moet zorgen dat je het goed regelt voor je iemand met principes tegenkomt
Edit: holy oliebol, wat voor stalhouders maken jullie mee en hoe komt het dat die nog bestaan??
. sneeuwpop schreef:Wtf en daar blijven "klanten" staan?
Ik ben zoiets nog nooit tegen gekomen... Heb ook al jaren paarden..
moet zeggen dat ik de aktie van de ts ook nogal tegenstrijdig vind ivm "geen tijd" en niet eerder heeft ingegrepen/weggegaan.
Met zulk stro als op de foto blijf je toch niet staan?