Tuurlijk snap ik de kant vn examinator ook.. Alleen van sommige waarbij de instructeur ook staat te kijken, dat ze niet geslaagd is..
Kijk ik was gezakt want ik had n ingreep kan je hoog en laag springen mijn fout, (door de stress) maar sommige examinators zijn echt not done kwa toon tegen de persoon die moet afrijden, die ik dus had. Dan is t wel een wisselwerking.
Bij mn B had ik gewoon n hele fijne vriendelijke man, ja ik reed niet foutloos, maar dat kun je ook niet verwachten.
Zeg niet dat ik n topbestuurder ben maar ik durf nu zo n kar aan te koppelen en met mn paard op weg omdat ik weet dat ik t wel kan en veilig met de combi kan rijden

. Op dat moment wist ik bijna zeker dat ik gezakt was, maar de examinator heeft me nog een aantal keer in dezelfde situaties laten rijden en die gingen foutloos dus alsnog geslaagd. Hij zei dat hij wel door had dat het door de zenuwen kwam. 

Ik grijp te laat in, als de kar iets naar links gaat, heb ik het niet zo door en dan voor ik het weet is hij al te dicht tegen de stoep of in de berm.. Echt stom. Morgen ga ik me weer helemaal te pletter oefenen!!