Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SaskiaKa schreef:Ik ben benieuwd of je het aanbod van palousa_boy in overweging neemt?
Anoniem schreef:Ik heb de advertentie op MP gezien. Waarom zet je nou niet gewoon hier de link neer?
Er zijn zo te lezen oplossingen en meedenkende mensen genoeg, maar je moet wel geholpen willen worden.
Robin_S schreef:Toch maar een apart verhaal dit hoor...
TS is zogezegd net nieuw op dit forum, maar kent duidelijk wel de klappen van de bokt-zweep al.
De titel van haar topic en haar OP doet vermoeden dat ze dringend een oplossing zoekt, maar als er dan daadwerkelijk (zeer goede!) voorstellen gedaan worden, laat ze het afweten. Want dan heeft ze plots te druk met tentamens.
Wat wil je nou eigenlijk rambambam ??
Het voorstel van palousa_boy en lizy29 is er een uit de 1000, ik zou mijn paard er haast zelf heen brengen.
Volgens mij heeft het niet veel zin hier energie in te stoppen...

Shirley schreef:Ook wel een beetje bijzonder om Bokt om hulp en advies te vragen en dan af te gaan geven op degenen die reageren ... je bent gelukkig niet verplicht om terug te komen als het je hier niet beviel
Ik post 1 alinea over het gedrag van mijn paard en daaruit concluderen meerdere mensen meteen dat er een medisch probleem is. Dan mag ik dat toch wel uit de wereld helpen? Nataschax schreef:is het een idee om een weide te zoeken met iemand die haar kan rijden. moet je iemand vinden met een weide en een stal en iemand die haar wil rijden. wat niet te veel kost.
als ik dit eerder had geweten had ze hier mogen staan. ben momenteel bijna klaar met school en rij mijn paarden met veel plezier. binnenkort komt mijn 2de paardje weer thuis
Rambambam schreef:SaskiaKa schreef:Ik ben benieuwd of je het aanbod van palousa_boy in overweging neemt?
Ja, ik heb haar een pb gestuurd. Het liefst wil ik haar natuurlijk verkopen aan iemand die er lekker mee gaat rijden. Ik heb heel veel pb's gekregen, dus misschien komt daar iets uit.
SaskiaKa schreef:Rambambam schreef:
Ja, ik heb haar een pb gestuurd. Het liefst wil ik haar natuurlijk verkopen aan iemand die er lekker mee gaat rijden. Ik heb heel veel pb's gekregen, dus misschien komt daar iets uit.
Het aanbod van palouza_boy en lizy29 lijk mij een once in a lifetime kans. Ik denk dat een 17 jarige merrie met onbekende issues beter af is met een leven "als God in Frankrijk" dan bij iemand die voor een habbekrats een "lastig" paard wil overnemen, met grote kans op niet slagen en vervolgens wellicht toch de handel in?
Ik zou hier toch serieus over nadenken, die 800,- euro die je misschien beurt gaan je niet uit je financiële sh*t helpen, maar helpen je paard misschien wel de sh*t in?
Wat je ook beslist, ik hoop dat het paard op een fijne plek terecht komt. Succes!

Of alles er aan geprobeerd, Maar zou de gedachte nooit in m'n hoofd geslagen hebben om ze in te laten slapen.. 
LukieBradley schreef:Kan ik 1 van mijn pony's wellicht ook niet naar jullie sturen in Frankrijk?
Maakt niet uit of het een kleine of grote moet zijn.
Ik heb allebei
(Heb Je wel kans dat ik af en toe kom logeren)
Echt ts als jij het beste wil, zou ik hier niet eens over na hoeven denken
Rambambam schreef:Ik vind het alleen een beetje eng om haar naar Frankrijk te brengen, ik geloof zo dat palouza_boy en lizy29 hele redelijke en vriendelijke mensen zijn, maar om dat te beoordelen door mijn beeldscherm is natuurlijk een beetje moeilijk. En even van tevoren gaan kijken is ook lastig met zo'n afstand. Ik wil zeker weten dat ze goed terecht komt, anders kan ik niet met mezelf leven.

Anoniem schreef:
[/quote]
En ik ben wel benieuwd welke advertentie jij gevonden hebt die van mij moet zijn, de info die ik in dit topic heb gegeven is namelijk niet helemaal waarheidsgetrouw