Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Katjekat schreef:Ts heeft 112 moeten bellen die met spoed naar de manege is gegaan om haar vervolgens uit de box te krijgen ! Snap dat sommige erom moeten lachen hier omdat dit echt niet normaal is en eigenlijk ondenkbaar !!
Tigra_ schreef:Waarom? De politie komt ook wel hoor als ze je opsluiten. Kan je het gewone nr voor bellen je gaat toch niet 112 lastig vallen voor zoiets. Het spijt me zeer maar ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar het verhaal van de manege.
Tigra_ schreef:Waarom? De politie komt ook wel hoor als ze je opsluiten. Kan je het gewone nr voor bellen je gaat toch niet 112 lastig vallen voor zoiets. Het spijt me zeer maar ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar het verhaal van de manege.

MaddiHappy schreef:Douraque schreef:Dit is exact wat ts mij ook geeft verteld, heb haar geadviseerd om naar het juridisch loket te gaan om daar verdere stappen te ondernemen. Zelfstandig of zonder enige juridische hulp is dat niet mogelijk
ik heb morgen om 11 uur een afspraak met mijn advocaat via het juridisch loket.

die kan meestal toch beter ingrijpen in dit soort situaties dan dat je dat onderling uit gaat vogelen..