Buffelo schreef:ach, gelukkig worden de winters steeds beter in nederland, en sneeuw heeft ook zo zijn charmes hi hi
ps ; ben Belgje.....maar zit wel dicht bij de Nederlandse grens hoor ! Rijkevorsel...!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Buffelo schreef:oh ja stom, dat is al 100x gezegd nu ik erover nadenk dat je in belgië zit, nou ook de sneeuw in belgië heeft zijn charmes ha ha, ben er 2 jaar terug geweest in hartje winter, prachtig! ook een rit toen gemaakt door de ardennen.
dandir schreef:Buffelo schreef:oh ja stom, dat is al 100x gezegd nu ik erover nadenk dat je in belgië zit, nou ook de sneeuw in belgië heeft zijn charmes ha ha, ben er 2 jaar terug geweest in hartje winter, prachtig! ook een rit toen gemaakt door de ardennen.
Hoop alleen maar dat het geen winter wordt zoals die van 2009-2010 ; zal het nooit vergeten ; op de dag dat mijn vader stierf is het beginnen sneeuwen, 16 december, en die toestand heeft bijna continue geduurd tot februari 2010....kleine periodes van dooi, niet helemaal, en dan weer sneeuw en ijs....brrrr, hoop écht van niet !

volgends mij heeft de TS al een poosje een andere stal