Wat moet die kosten dan??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ariebren schreef:Mooie trailer, moet eigenlijk een super gestroomlijnde auto voor.
Maar ik heb een probleem, mijn bijna 20 jaar oude trailer is dit jaar volledig nagekeken en gerepareerd waar nodig.
Was een bovac keuring en ik ben netjes behandeld vwb de kostprijs.
Kosten waren bijna 1200 euro.
Voor dat geld kan ik zo'n mooie trailer niet kopen.
Heb geen sponsor
Enne dat gezeur van iedereen over het waterbakkie ??
Hoe houden de caravan en bootjes eigenaren het water systeem schoon ??
Ariebren schreef:Enne dat gezeur van iedereen over het waterbakkie ??
Hoe houden de caravan en bootjes eigenaren het water systeem schoon ??
friesiszwart schreef:ik vind het een opvallende trailer met veel ruimte. Echter zie ik ook wat minpunten in het gebruik
Werkende waterbak (welk nut en hoe hou je het water goed dus voor mij hoeft dit extra werk niet)
ik mis een open achterkant mijn huidige trailer heb ik nooit het zeiltje dicht wordt toch wel warm in de trailer
Er is ook geen mogelijkheid voor een veulenhek en ik rij regelmatig met merrie en veulen
raam voor lijkt mij voor de rust van het paard in een trailer tijdens het rijden niet bevorderlijk, vooral in de avond.
pluspunten: ruim, lage instap.
F_Orumster schreef:Rond de 10 is al ergens genoemd.
CK88 schreef:Nog geen 1 gehoord die vergelijkbaar is. Dus alluminium vloer, volpolyester, 2 paards en met deze luxe. Ik ben gewoon benieuwdMeesten is een vanaf prijs, komen de opties er nog bij.
maar heel erg mooi als het kon zou ik hem kopen !