Grit schreef:LDRD, dat laatste klopt dus niet, ook weer uit eigen ervaring.
Vertel
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cocktail schreef:als eigenaar ben je gewoon verantwoordelijk voor je eigen paard, zou wat zijn als dit soort ongelukjes gebeuren en de stal eigenaar steeds aansprakelijk word gesteld.
ps en waarom is ze niet gelijk komen kijken?
Ulfeino schreef:Ik heb geen idee hoe het zit met wie wel of niet verantwoordelijk is, maar ik zou er zelf niet blij mee zijn als iemand zijn/haar paard(en) uit de wei haalt en dan de mijne mee liet lopen omdat degene de handen vol heeft aan zijn/haar eigen paarden.
Vind het wel jouw schuld dat dit is gebeurd, want jij hebt hem mee laten lopen, als je je eigen paarden één voor één opgehaald had was dit hoogst waarschijnlijk niet gebeurd.
Wel vind ik dat je het keurig afgehandeld hebt door het paard gelijk te behandelen en de eigenaar te bellen.
Vind daarentegen dat de eigenaar erg in gebreke is gebleven door niet gelijk naar het paard te gaan kijken, want dat doe je toch als je hoort dat je paard gewond is geraakt?
_JL_ schreef:dat heb ik ook gelezen, maar een wond van 4 cm die eruit ziet als een ondiep sneetje?
maar ik stop erover, ik heb het zelf niet gezien...
hoop dat ze met de verzekering een oplossing vinden
_JL_ schreef:dat heb ik ook gelezen, maar een wond van 4 cm die eruit ziet als een ondiep sneetje?
maar ik stop erover, ik heb het zelf niet gezien...
hoop dat ze met de verzekering een oplossing vinden