Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amillia schreef:Zonnetje81 schreef:Vrachtwagen is ruimer/opener/breder. Dus dat is echt hoor!
maar dan nog, als er niets gebeurt is onderweg dan is dit gedrag gewoon gekl**t waar korte mette mee gemaakt moet worden, die ruimte heeft alleen effect op paarden met angst
Vrachtwagen is ruimer/opener/breder. Dus dat is echt hoor!
Jupzelfs mijn veulens liepen zo de vrachtwagen op! Dat scheelt echt enorm. Dat het steiler is merkt een paard niet, wel dat er veel meer licht is en veel ruimer dus minder bedreigend.
Denk je echt dat paarden dom zijn? Tuurlijk zien ze dat het steiler is anders kunnen ze toch de nodige kracht etc om boven te komen niet inschatten?
(niet negatief bedoeld) maar harder aanpakken was dan op zijn plaats geweest. momo_lover schreef:naadjuuuh schreef:dus laat in ieder geval degene die het paard het meest vertrouwd in ieder geval het paard de trailer oplopen..
DIt kan ook fout zijn daarom lieten wij weleens iemand die het paard niet kon met haar lopen die niet wist dat ze vervelend was. Zelf kan je gaan dubben wat je dus echt niet moet doen want dat merken ze.
Maar hopelijk staat het diertje er al in
Zonnetje81 schreef:Aan de ketting? Ik denk dat ie je dan gewoon mee zwiert als ie echt niet wil.
Viennanova schreef:Zonnetje81 schreef:Aan de ketting? Ik denk dat ie je dan gewoon mee zwiert als ie echt niet wil.
Dat DENK je, dat WEET je blijkbaar niet.... Ik wel, en ik kan je vertellen dat een 1.70 grote stevige merrie dan zo mak als een lammetje wordt. Begrijp jij me wel goed? De ketting onder de kin door. Trek dit maar eens aan bij je eigen poowny en zie wat er gebeurd...