Het kan, maar dan moet je rustig de tijd nemen om een goede plek te zoeken, tevreden zijn zonder bak, en iets achter de hand hebben voor dringende kosten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stunning schreef:denice schreef:Ik zou het niet doen, zeker weten niet doen. Er is nu een topic, waar in staat wat een paard per jaar kost, kijk daar eens.
Mijn paard staat voor E100 in stalling, all in, maar toch ben ik minstens 3000 per jaar kwijt.
NIET DOEN. In mijn ogen ben je dan egoistisch, als je alleen voor jezelf een paard wilt, en niet goed nadenkt of genoeg verdient. Zoek dan liever een verzorgpaard!
Als je voor minder dan €150 in de maand een paard kunt houden ben je egoistisch en denk je niet genoeg na? Sinds ik mijn paard heb is ze met sprongen vooruit gegaan.. Ze zit veel beter in haar vel en je kunt gewoon merken dat ze gelukkiger is. Terwijl ze hiervoor op een manege stond.. Vind ik idd ook heel egoistisch van mezelf..
vicksytje schreef:Het kan, maar het is zeldzaam.
Ik heb het geluk om mijn twee paarden aan huis te hebben. dus:
Gratis weide, stalling, hooi en strooi (van de oogst , boerderij waar ikop woon)
enkel nog DA kosten evt. , inentingen en hoefsmid. ook suplementen .
eigenlijk is het enige wat ik noodzakelijk koop per maand suplementen (en in de winter bieten). al de rest is er gratis, dankzij de boerderij van mijn ouders.