Maar goed maandag zelf naar de les gereden en dat ging toppie, echt fijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Snoekiej schreef:Ik heb vorige week woensdag mijn rijbewijs gehaald, en deze week word ik gebeld over lessen voor mijn E
Zodra ik me veilig voel tijdens het rijden in mijn eentje, ga ik gelijk beginnen met lessen. Hoe eerder ik hem heb, hoe beter!
Gefeliciteerd Kimmert
kimmert schreef:Snoekiej schreef:Ik heb vorige week woensdag mijn rijbewijs gehaald, en deze week word ik gebeld over lessen voor mijn E
Zodra ik me veilig voel tijdens het rijden in mijn eentje, ga ik gelijk beginnen met lessen. Hoe eerder ik hem heb, hoe beter!
Gefeliciteerd Kimmert
Ik zou persoonlijk eerst wat meer rijervaring opdoen zeker een jaar en dan pas aan je E beginnen.
je moet met een kar erachter nog beter anticiperen en dat vind ik leer je pas door veel km's te maken. Ik heb zelf drie jaar gewacht, das mss wel een beetje overdreven, maar ik voelde me wel meteen heel veilig met een kar erachter. 
neinie schreef:Net mijn intake les gehad. Afgelopen donderdag had ik al wat geoefend met de trailer op het erf en met resultaat: (bochtjes) achteruit rijden ging prima. Het moeilijkste vond ik het spiegelen, maar ik hoop dat dat een kwestie van wennen is.. Volgende week woensdag een paar lessen en dan donderdag afrijden. Ik ben alvast begonnen met duimen
opisop_shop schreef:Op mp staat ook regelmatig een advertentie, die lokt mij ook erg moet ik zeggen, een dagcursus kost daar een kleine 400euro meen ik!
Ik ben nu bij dezelfde persoon aan het lessen, dus bij vragen kun je me PBen!
gelukkig in 1x want ik vond het duur genoeg... Oefenen eerst dacht ik wel van oh jee, helemaal een lamme nek van al dat kijken, en als die bochtjes nou maar goed gaan enz. Met oefenen smorgens nnog bijna een opa op een scootmobiel aangereden
Examen knop omgezet en net gedaan alsof ik m,n paard achter me had, ging goed
Inoterry schreef:Pfffff, ben net voor de tweede keer gezakt. Ik maakte door mijn zenuwen een hele domme voorangsfout![]()
. Voor de rest ging alles best netjes, zelfs bochtje achteruit.
wat lijkt me dat stressvol om dan straks nog een keer te moeten. Proberen om anders een knop om te zetten, van dit wordt niks gewoon voor de lol? Dat je wat ontspannen gaan rijden dan? Heb je alweer een nieuw examen ingepland?