BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:04

Ik kom even dit topic binnenvallen en heb enkel de openingspost en de laatste blz. gelezen. :o

Ik ben geabbonneerd op BIT maar... heb tot op heden nog geen nieuwe BIT ontvangen... :? Zijn daar ook meer klachten over? Ik lees dus ook hier dat BIT heeft besloten het aantal magazines terug te brengen naar 8 per jaar? Dat is wel heel jammer en ik ben ook bang dat ze het abbonnee's gaat kosten. *gaat erover nadenken of ze wel of niet abbonnee blijft.*

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:06

Oh, ik ben zeer benieuwd met wat voor oplossing BIT nu komt. Eerst gaan ze je een beetje lekker zitten maken met 2 keer per jaar GRATIS Dressuur, vervolgens krijg je ineens minder BIT...

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:09

Citaat:
Ik ben geabbonneerd op BIT maar... heb tot op heden nog geen nieuwe BIT ontvangen

Ik ben ook niet te spreken over de levering van het blad - bij mij komt-ie altijd laat..

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:16

Jannepauli schreef:
Citaat:
Ik ben geabbonneerd op BIT maar... heb tot op heden nog geen nieuwe BIT ontvangen

Ik ben ook niet te spreken over de levering van het blad - bij mij komt-ie altijd laat..

Bij mij dus nooit. Ik kan er echt de kalender op gelijk zetten.
Heeft dat dan te maken met de distrubutie vanuit BIT of met de TNT?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:17

Jannepauli schreef:
Citaat:

Ja, of helemaal niet.. Of hij komt als de uitgave al lang en breed in de winkel ligt..

Dat was voor mij al reden om op te zeggen..

Djilna

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:25

Ik kan me niet herinneren dat ik de vorige uitgave heb ontvangen. Ik ga eens tussen mijn stapel tijdschriften kijken thuis..

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:26

Ja, ik weet dus ook niet of dat aan TNT of BIT ligt, maar balen is het wel. Heb hem al lang en breed in de boekhandels en Divoza zien liggen..

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:30

ik heb 'm ook pas vandaag ontvangen, maar ik woon wel in België dus ik denk dat dat normaal is. Ik let eigenlijk nooit zo op de datum dat ik hem krijg.

Wel fijn dat een aantal van jullie reactie hebben gekregen. Ik ben ook niet erg gelukkig dat ik 3 Bits moet opgeven, Dressuur is niet echt mijn ding.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:35

Bit komt niet met TNT maar met Sandd, dus als het aan de bezorger ligt, moet je bij Sandd zijn.

Edit: zie dat het voornamelijk belgische bokkers zijn die klagen. In Nederland bezorgt Sandd dus de Bit, hoe het met de verzending naar België gaat, weet ik niet, is een kwestie van Bit abonnementszaken eens achter hun broek zitten.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:37

Djilan schreef:
Ik kan me niet herinneren dat ik de vorige uitgave heb ontvangen. Ik ga eens tussen mijn stapel tijdschriften kijken thuis..

Misschien heb je wel een postbode die het een erg leuk blad vind en m stiekem inpikt :+ :D :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:41

Nah dan had ik meer bladen niet moeten krijgen :P
Maar ook de artikelen kwamen me niet bekend voor. Dus ik ga echt even kijken :+

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:42

Marije_jiplover schreef:
Bit komt niet met TNT maar met Sandd, dus als het aan de bezorger ligt, moet je bij Sandd zijn.

Edit: zie dat het voornamelijk belgische bokkers zijn die klagen. In Nederland bezorgt Sandd dus de Bit, hoe het met de verzending naar België gaat, weet ik niet, is een kwestie van Bit abonnementszaken eens achter hun broek zitten.

Ahh Sandd in plaats van TNT, dan beschuldig ik de verkeerde :D

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:43

Ik heb mijn Bit opgezegt, ik vond m niet meer aantrekkelijk, en als niet dressuurmens, vind ik de Dressuur dus ook niet wat.

sandravra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:46

Ik heb ook net mijn abonnement opgezegd. Is volgens mij wel net voor de verlenging, maar ik vind dat ze mensen die nu "te laat" opzeggen wel moeten laten opzeggen per direct.
Net als anderen zeggen heb ik niet veel met dressur, als gratis blad erbij, prima. Heb het ook weggegooid toen ik het uit had terwijl mijn BITS allemaal bewaard worden.
Zo heeft er ooit nog wel eens een gratis tijdschrift bijgezeten en dan kon je je apart abonneren, maar dit wordt je gewoon door de strot geduwd. Ik ben er klaar mee! We hoeven niet alles te pikken.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:54

Ik begin bijna en beetje medelijden met BIT te krijgen - ik zie ze daar al zitten op de redactie, met rode hoofden, de ene na de andere opzegging in ontvangst te nemen.. Degene die deze nieuwe 'strategie' bedacht heeft zal nog wel 's een slapeloos nachtje hebben! Tja, en dan maar denken dat wij alleen maar "Bit-meisjes" zijn zoals ooit een paardenarts in z'n column schreef - wij laten ons niet bedotten!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:58

zo mailtje is verzonden.
Hier ben ik niet blij mee, verre van.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:18

Ik denk niet dat je zoveel meelij hoeft te hebben, ik ga ervan uit dat er vast wel een of andere deskundige rondloopt die rekening heeft gehouden met een percentage opzeggers.

worteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:31

Ik ben een belgische abonnementhouder en heb hem elke keer netjes op tijd in mijn brievenbus .

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:32

Ik krijg hem ook altijd wel netjes op tijd.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:31

Ook mij hebben ze vanmorgen gebeld, erg aardige dame, ging al bij voorbaat door het stof, hihihi. :=
Ze willen 1 week om zich te beraden. Ik ben erg benieuwd.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:34

ik heb nog niks vernomen, maar laten we dat weekje maar rustig afwachten.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:26

Ook hier vanmorgen telefoon, maar ik was niet thuis. Mijn moeder heeft de dame te woord gestaan en ze was erg vriendelijk. Ze gaf aan dat ze overstelpt werden met negatieve reacties en dat ze er alles aan gingen doen om iedereen tevreden te stellen, maar dat ze hier nog tot zeker eind deze week druk mee waren. Morgen belt ze mij persoonlijk nog even terug, zodat ik ook mijn verhaaltje kan doen.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:10

vind ik wel echt netjes van Reed

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:58

Ik had niet echt een vriendelijk iemand aan de telefoon van Bit..
Echt afgesnauwd.
De dressuur vind ik wel een mooi blad, maar wel gratis en niet alsnog gewoon sneaky laten betalen.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:17

die zijn dat gewoon al kotsbeu moonfish13. := Vast niets persoonlijks. :D