Wat ik wel een nare bijsmaak vind hebben is dat er nu ineens ook €10,- per maand voor de trailer betaald moet worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noisy schreef:Hier ook een stalgeld verhoging voor het komende jaar aangekondigd gekregen. €40,- erbij. Niet leuk maar ik weet ook wel dat alles een stuk duurder is geworden. Had niet zoveel hoeven zijn als er ieder jaar gewoon een inflatie correctie was geweest maar goed, dat is met de beste bedoelingen geweest denk ik.
Wat ik wel een nare bijsmaak vind hebben is dat er nu ineens ook €10,- per maand voor de trailer betaald moet wordenDing staat al jaren op dezelfde plek, er veranderd ook niks aan de parkeerplaats maar nu moeten wij (5 trailers) ineens daarvoor gaan betalen.
Maartje1990 schreef:Noisy schreef:Hier ook een stalgeld verhoging voor het komende jaar aangekondigd gekregen. €40,- erbij. Niet leuk maar ik weet ook wel dat alles een stuk duurder is geworden. Had niet zoveel hoeven zijn als er ieder jaar gewoon een inflatie correctie was geweest maar goed, dat is met de beste bedoelingen geweest denk ik.
Wat ik wel een nare bijsmaak vind hebben is dat er nu ineens ook €10,- per maand voor de trailer betaald moet wordenDing staat al jaren op dezelfde plek, er veranderd ook niks aan de parkeerplaats maar nu moeten wij (5 trailers) ineens daarvoor gaan betalen.
Je kan het ook anders bekijken. Wat fijn dat je jaren zo weinig kon betalen en dat je trailer zelfs voor niks mocht staan!
AnnaEH schreef:Ik volg dit topic om te lezen wat de verhogingen in het stalgeld zijn bij anderen, maar daar gaat het al lang niet meer over…
Miss_Mii21 schreef:Hier nog niets gehoord, werd gezegd dat het niet veel zou zijn.
24/7 buiten , zelf mesten, onbeperkt hooi
225 euro per maand
Genoeg stallen in mijn omgeving horen zeuren over de kosten en het vele werk.
Onbeperkt hooi, veel ruimte, zelf mesten, heel blij met 225. Als het naar 250 zou gaan is het al veel, verwacht t niet. Stallen die meer geld vragen, zeuren het hardste is mijn ervaring. Blij met deze plek.
Babootje schreef:Bij ons doen ze het anders.. Daar halen ze iets uit de service (in dit geval de boxen 1 x per 2 weken helemaal leegtrekken), dus wat er eerst wel was. En bieden ze het voor 40 per maand weer aan.![]()
Betaal nu 605,-- per maand voor zelf voeren en voer kopen en zelf (tussendoor) mesten. Hooi is wel inclusief.
Ik word er niet heel vrolijk van...
Babootje schreef:Bij ons doen ze het anders.. Daar halen ze iets uit de service (in dit geval de boxen 1 x per 2 weken helemaal leegtrekken), dus wat er eerst wel was. En bieden ze het voor 40 per maand weer aan.![]()
Betaal nu 605,-- per maand voor zelf voeren en voer kopen en zelf (tussendoor) mesten. Hooi is wel inclusief.
Benzz schreef:Babootje schreef:Bij ons doen ze het anders.. Daar halen ze iets uit de service (in dit geval de boxen 1 x per 2 weken helemaal leegtrekken), dus wat er eerst wel was. En bieden ze het voor 40 per maand weer aan.![]()
Zelf voeren? Dan moet je ook nog 3 x per dag minimaal naar stal. Kosten benzine al meegerekent?