Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monica08 schreef:Wij hebben er een Audi-A4 voor staan en als we echt harde tegenwind hebben, heeft ie het best lastig (2 paards trailer met 1 paard erin).
HLPhoto schreef:Kogeldruk 100 kg van je auto? Hm, da's gek, zou de enige auto zijn die zo licht en zo kort is met zoveel kogeldruk. Maar goed, A3 3.2 van 2006 mocht 1800/75, het zou kunnen dat ze 'm nog iets stijver gemaakt hebben achterin.
Waratje schreef:XLC70 schreef:6-versnellingsbak met cruise control (onmisbaar tijdens het trekken...)
Cruise control onmisbaar? Valt wel mee, je moet alleen een goede controle over je rechtervoet hebben![]()
Neemt niet weg dat cruise control comfortabel is, maar onmisbaar is toch wat overdreven.
monica08 schreef:Ik heb geen idee wat voor moter erin ligtHet is in ieder geval geen auto die gemakkelijk een trailer met tegenwind een brug op rijdt haha.
HLPhoto schreef:Dat zijn de eigenschappen van de trekhaak, niet van de auto. De trekhaak die ze daar beschijven past bijvoorbeeld onder een S3, dat staat in de tekst. Helaas is de S3 in Nederland nooit gekeurd voor aanhangers en mag derhalve helemaal niks trekken. Precies de reden dat de eigenaar van die A3 3.2 idd een 3.2 heeft, en geen S3
HLPhoto schreef:En CC onmisbaar is idd persoonlijk. Nooit gemist.. Ondanks dat ik toch meerdere auto's gehad heb met die luxe.
ikke schreef:Een A3 Sportback 2.0 TDI heeft overigens dus wél echt 1600 kg / 75 kg.HLPhoto schreef:Dat zijn de eigenschappen van de trekhaak, niet van de auto. De trekhaak die ze daar beschijven past bijvoorbeeld onder een S3, dat staat in de tekst. Helaas is de S3 in Nederland nooit gekeurd voor aanhangers en mag derhalve helemaal niks trekken. Precies de reden dat de eigenaar van die A3 3.2 idd een 3.2 heeft, en geen S3
Daar was ik al bang voor......
XLC70 schreef:Het lijkt mij dat iedereen veilig op pad wilt. Zag laatst een Seat Leon met een Mustang 2-paards..... Dat zal nooit legaal zijn volgens mij. (zat geen paard in)