Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suggie schreef:BTW doorberekenen moet alleen in geval van Particuliere stalhouderijen
Suzanne F. schreef:BenaLaars schreef:Mijn stalling verhoogt per 2025 met €75 van €500 naar €575.
Jeetje dat is best een flinke verhoging. En sowieso wel erg veel geld vind ik hoor. Dat is toch niet leuk meer?
Zonnetje81 schreef:Ik denk dat veel stallen zich nu pas bewust zijn dat ze te weinig vragen om het rond te kunnen breien.
die gestegen fourage kosten hebben elk jaar al voor prijsstijging gezorgd, wij hebben gewoon elk jaar een verhoging. Maar dit keer is het wel een enorme stijging.
Het is gelukkig niet mijn paard in die zin maar van mijn ouders. Maar het komt dan boven de 500 per maand geloof ik. Precieze tarieven weet ik niet uit mijn hoofd, dus weet niet helemaal hoeveel erboven. Zit ook trailerstalling bij en er zijn dus verschillende tarieven afhankelijk van welke diensten je afneemt. En die diensten onderling worden ook duurder als ik het goed begrepen heb.