Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eirikur schreef:s0173957 schreef:Ik ben zelf aan het rondkijken voor een pick up, genre Hilux, Ranger...
Voor een 6 jaar oude met +/- 100.000 km betaal je nog vlotjes €18.000.0
Véél te duur dus!
Is dit niks dan: * klik *
s0173957 schreef:Hij heeft er een aantal, hè? In de advertentie staat: "150 stuks op voorraad". Dat zullen vast niet allemaal Rangers zijn, maar hij heeft er meerdere op deze zelfde website geadverteerd staan. Ff beter zoeken dus. Dit exemplaar bijv. is van aug. 2005 en heeft net 90k gelopen. Deze heeft alleen geen container achterop, maar als je een beetje goed onderhandelt, wil ie er misschien wel eentje van een andere af op overzetten.Eirikur schreef:te oud en te veel km's voor mij...Is dit niks dan: * klik *
Aranel schreef:Wij gaan deze volgende week ophalen
Komt voor onze 1.5 trailer, totaalgewicht paard + trailer is +-1200 kilo.
http://auto.marktplaats.nl/peugeot/6023 ... ind=8&fs=1
ikke schreef:Aranel schreef:Wij gaan deze volgende week ophalen
Komt voor onze 1.5 trailer, totaalgewicht paard + trailer is +-1200 kilo.
http://auto.marktplaats.nl/peugeot/6023 ... ind=8&fs=1
Zit er een afneembare trekhaak onder??? Staat namelijk wel trekhaak in de advertentie, maar op de foto is niks te zien.......
Duhelo schreef:ikke schreef:Zit er een afneembare trekhaak onder??? Staat namelijk wel trekhaak in de advertentie, maar op de foto is niks te zien.......
veel handelaars gebruiken gewoon 1 foto van een bepaald type auto, en gebruiken altijd diezelfde foto
urosa schreef:*binnenvalmodus*
Heb even een eigen topic gemaakt omdat ik wel heel erg moest zoeken naar informatie van bepaalde modellen
[HTT] Ervaringen/Advies gevraagd met specifieke 4x4's
maar:
Wij zijn nu nog in het bezit van een Opel Omega:naar grote tevredenheid brengt deze auto mij en mijn paard in een 1,5 paards trailer al 4 jaar overal heen.
Het wordt nu echter tijd om naar een vervanger te kijken ook omdat we straks een 2 paards trailer willen.
Nu twijfelen we over een aantal modellen:
Mitsubishi Pajero Sport
Opel Frontera
Jeep Cherokee
Kia Sorento
Landrover Freelander
Welke zouden jullie kiezen?
Of ben je zelf in bezit van één van deze modellen en kun je kort even je ervaring met de auto beschrijven?
urosa schreef:* Frontera-rijder meld zich. *Of ben je zelf in bezit van één van deze modellen en kun je kort even je ervaring met de auto beschrijven?