Sky_As schreef:Nou dat inderdaad. Mocht ik ooit Pension aanbieden zou ik ook die tijden aan houden.
En staan ze langer buiten dan ook goed.
Probleem is vooral dat als je bij voorbaat al zegt dat ze van 8 tot 8 buiten staan en het komt een keer niet uit omdat je weg moet heb je boze gezichten....
Maar anders heb je als pensionhouder toch helemaal geen leven als je management zo is dat je de paarden snachts op stal wilt hebben.....
Bij mijn eigen paarden zou ik ze altijd buiten zetten op tijden dat het mij uitkomt. En dat zal dan meestal idd heel de dag zijn, liefst zo lang mogelijk.... Maar zou ik een keer echt weg moeten, kan het ook zo maar zijn dat ze een keer om 2 uur naar binnen gaan, dat overleven ze wel.
Maar als je pension hebt moet je verantwoording af leggen over je eigen tijd anders krijg je allemaal scheve gezichten...
En personeel blijft natuurlijk ook niet tot savonds laat.
Nou dit dus! Snap best dat je geen zin hebt om om 11 uur nog 30 paarden op te gaan halen voor de nacht. Een laatste check en/of voerbeurt gebeurt vaak nog wel maar ik snap heel goed dat de pensionhouder ook wel gewoon avond wil houden. Zelf heb ik dat ook en ik heb er maar 4 van mezelf.