Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:ik ben heel benieuwd!
Ik kan mij voorstellen dat je zo'n paard dan ook wil hebben ook, voor jou mazzel dat ze zo goed uit de keuring is gekomen, pech voor de verkoper dan.
Dan had hij de merrie zelf moeten laten keuren voor de verkoop.
foxy80 schreef:ik begrijp de vasthoudendheid van de TS helemaal
een goed paard kopen dat aan enige eisen voldoet voor een normale prijs is tegenwoordig haast niet te doen. Je steekt veel energie, tijd en geld in je zoektoch. Plus de bijhorende emoties. Vind het dan ook maar belachelijk dat het rapport, waar jij geld en tijd in gestopt leidt tot afbreken van de verkoop, omdat de verkopende partij opeens KATSJINGGG hoort
Het betalen van dat rapport is er wel heel goedkoop vanaf komen, ze hebben geen risico genomen en hebben nu op papier een veel waardevoller paard
Beaux schreef:Ik vind het een rotsituatie voor je maar als je je geld terug krijgt wb keuring en reiskosten(ik zou zelf ook nog wat geld voor de verspilde tijd rekenen) dan zou ik mijn wonden likken en het laten zoals het is. Paarden genoeg! Waarom dan alles op alles om juist deze ene te krijgen? Ik geloof nl niet dat je het wint want dit paard is nog steeds eigendom van die mensen, hun naam staat op het papier. Natuurlijk waren er mondelinge afspraken maar geen rechter die dat paard daar weg gaat laten halen hoor. Zeker niet omdat die mensen hebben aangeboden jouw onkosten te vergoeden.