Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Ach, er zijn wel Land Rovers voor die prijs en ook in heel behoorlijke staat, maar dan moet je over bepaalde andere zaken weer niet zeuren.
Kijk hier eens: http://home.kpn.nl/vonk0406/ en dan de tweede, groene auto. Omzetten op NL-kenteken is niet zo moeilijk, mag 1500kg aan de haak hebben bij 100kg kogeldruk. LPG erin en karren maar, APK is steeds twee jaar geldig!
Als je iets verder naar beneden scrolled; een witte serie III 109 stage one V8 MET LPG. Is wat duurder, heeft wat werk, maar mag 2000kg aan de haak hebben, heeft oneindig veel ruimte en motorvermogen.
cissy schreef:voor dat bedrag een jeepachtige? dream on! dan heb je wel de armoe van een ander.... als je zelf heel goed kunt sleutelen dan kun je het wagen maar anders nog even doorsparen.
tamaramt schreef:cissy schreef:voor dat bedrag een jeepachtige? dream on! dan heb je wel de armoe van een ander.... als je zelf heel goed kunt sleutelen dan kun je het wagen maar anders nog even doorsparen.
ben al bij meerde garages geweest en daar staan al van zulke autos vanaf 1500,00 en met nog een jaar apk en garantie en van 1994 of nieuwer dus jou beredenering van hierboven klopt toch niet helemaal
en aangezien de auto echt alleen bedoeld is voor de paardensport wil ik er niet teveel aan uitgeven maar 2500 tot 3000 euro vind ik dan toch wel een redelijk bedrag
vooral de daihatsu feroza is goedkoop in aanschaf en ik hoor er goede verhalen over
heeft iemand hier verder nog ervaring mee
Rhodos schreef:ikke schreef:Ach, er zijn wel Land Rovers voor die prijs en ook in heel behoorlijke staat, maar dan moet je over bepaalde andere zaken weer niet zeuren.
Kijk hier eens: http://home.kpn.nl/vonk0406/ en dan de tweede, groene auto. Omzetten op NL-kenteken is niet zo moeilijk, mag 1500kg aan de haak hebben bij 100kg kogeldruk. LPG erin en karren maar, APK is steeds twee jaar geldig!
Als je iets verder naar beneden scrolled; een witte serie III 109 stage one V8 MET LPG. Is wat duurder, heeft wat werk, maar mag 2000kg aan de haak hebben, heeft oneindig veel ruimte en motorvermogen.
Sinds wanneer is dat veranderd? Heb ik wat gemist?
cissy schreef:he ikke, die witte is zo slecht nog niet.... op gas en geen wegenbelasting.... mmmm beter dan feroza! Over welke zaken mag je dan niet zeuren bij dit soort auto´s? comfort en airco missen waarschijnlijk?
bontlover schreef:Wij hebben een Ford Transit voor ons 2 paard paardetrailer staan. De 2 paards paardentrailer heeft een verlengde dissel voor de koets
ikke schreef:. Aan de andere kant hoef je niet bang te zijn om afgesneden te worden. De brute kracht van een 3mm stalen bumper vermorzeld elk koekblik.
ikke schreef:cissy schreef:ik ook denk ik.... apk verlopen? (zou logisch zijn dat alleen Ikke dat weet nl)
Nah, vooruit dan, komt ie:
1) de toegestane kogeldruk is 50kg (typeplaatje trekhaak) Dat had iedereen die een beetje weet waar het over gaat en mijn posts kent, onderussen moeten kunnen weten.
2) De trekhaak staat niet op kenteken, dus er mag niet eens iets aanhangen! En dan kun je wel gokken maar niet weten![]()
kakanox schreef:Wij hebben een 1,5-paards trailer, maar overwegen in de toekomst een tweepaards.
We hebben een VW T4 1.9D en overwegen de aanschaf van een Ssangyong met 2.3-liter dieselmotor.
Iemand ervaring?