Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marian_ schreef:Oke, laat zien aan je vader dat je er al goed overnagedacht hebt. hierbij kun je bijv een lijstje maken met de prijzen erachter en hoeveel tijd enz enz.
dit hielp bij mijn nichtje iig![]()
haar vader zag toen hoeveel ze er voor over heeft enzo.
natasja1991 schreef:ik denk niet dat ik een pony koop, en ook geen koudbloed ofzo.
ik weet bijna wel 100% zeker dat het of een draver of een kwpn word(mijn voorkeur gaat uit naar bruin)
)
Chantal86 schreef:Wijfie gefeliciteerd. Zei toch dat het zou werken van wat ik zei op msn tegen jouw..
Ben blij voor je. hoop snel de foto's tegemoed te zien
xxx
)
Maar het is echt leuker om specifiek iets voor 'je' paard te kopen, om je in te beelden hoe hem dat zal staan etc.
) kijken welke kleuren dekjes ze hebben, en mooie bling-bling frontriempjes.
) natasja1991 schreef:ik wil trouwens wel met spoortjes rijden(niet zulke grote, maar stompe) bijv. knopsporen van 15mm
gegarandeerd dat het de laatste keer was..... Oef meisje ik ben bang dat jij echt geen idee hebt over hoe een paard te rijden. Ik hoop echt dat je eerst goed les krijgt en weet hoe een paard te rijden alvorens je meteen begint met dat soort hulpmiddelen.....