Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Achilles

Re: Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:51

Liezel1 schreef:
zegt dit iets over de handelskwaliteiten van junior?
normaal gesproken zouden (zeker vader en zoon) binnen 1 bedrijf toch wel op 1 lijn moeten liggen...

Zullen we vooral blijven katten in plaats van een oplossing te zoeken? Nors opkijken

Wat heb je liever? Die stal lekker zwart blijven maken of het eens met senior proberen?
Een advocaat inschakelen of proberen op de meest vriendelijke manier dat geld terug te krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:53

Maar waarom geeft SR, JR niet een spreekwoordelijk draai om de oren en laat Barmat weten dat het opgelost gaat worden? Omdat hij niet van deze manier van zaken doen houd.
Waarom moet alles van de kant van Barmat komen? Die imo de dupe is.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:59

Welke gastenboek hebben jullie het toch steeds over??
Bar, idd probeer er anders met sr. uit te komen, dan weet je echt zeker dat je echt alles hebt geprobeerd om dit op een fatsoenlijke manier op te lossen en valt jou straks niets te verwijten...(een soort van allerlaatste poging zeg maar)
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 04-10-07 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 11:59

runningkawa schreef:
Maar waarom geeft SR, JR niet een spreekwoordelijk draai om de oren en laat Barmat weten dat het opgelost gaat worden? Omdat hij niet van deze manier van zaken doen houd.
Waarom moet alles van de kant van Barmat komen? Die imo de dupe is.

Je haalt me de woorden uit de mond....

Ik moet maar weer acties ondernemen, met het risico dat Sr. ook zegt: donder maar op meissie, mn zoon heeft beslist en naar je poen ken je fluiten.

Hij heeft deze zaken idd gelezen, dat moet wel. Hij zou zijn zoon idd de spreekwoordelijke veeg uit de pan moeten geven en moeten zeggen: jij gaat dit netjes oplossen kerel, dit gaat ons klanten kosten.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 12:00

Esther28 schreef:
Welke gastenboek hebben jullie het toch steeds over??
Bar, idd probeer er anders met sr. uit te komen, dan weet je echt zeker dat je echt alles hebt geprobeerd om dit op een fatsoenlijke manier op te lossen en valt jou straks niets te verwijten...

www.janverhoeven.nl

Maar eigenlijk doet dit er niet terzake en ik heb ook liever, zoals ik daar ook gepost heb, dat je daar geen berichten achter laat.

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:01

Hoeveel zin zou jij nog hebben als je leest hoe heel je stalnaam door het slijk gehaald wordt, er akelige dingen in je gastenboek geschreven wordt en er maar geroepen dat die stal zooo slecht is?
Zowel Barmat als junior hebben er nu zwaar de pest in lijkt mij en als Barmat niets doet fluit ze naar haar geld of schakelt een advocaat in.
Een opéénstapeling van frustraties aan beide zijden, nee laat maar lekker butteren.
Of je bent de wijze, je pleegt een telefoontje en vraagt vriendelijk doch dringend of je samen tot een oplossing kan komen.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:03

Achilles, ik maak die stal niet zwart... maar er wordt hier door "insiders" gezegd dat je in dit geval beter zaken kunt doen met Sr.
Dat vind ik vreemd.
Als je samen een bedrijf hebt en een dusdanig hoogoplopend conflict lijkt het me vreemd dat Sr hiervan niet op de hoogte zou zijn... (het bekladde gastenboek was van Sr, dus die weet er zéker wel wat van!!)

Waarom wordt er dan herhaaldelijk gezegd dat er contact opgenomen moet worden Sr? die weet overal vanaf en nóg gebeurd er niets...

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 12:04

Achilles schreef:
Hoeveel zin zou jij nog hebben als je leest hoe heel je stalnaam door het slijk gehaald wordt, er akelige dingen in je gastenboek geschreven wordt en er maar geroepen dat die stal zooo slecht is?Zowel Barmat als junior hebben er nu zwaar de pest in lijkt mij en als Barmat niets doet fluit ze naar haar geld of schakelt een advocaat in.
Een opéénstapeling van frustraties aan beide zijden, nee laat maar lekker butteren.
Of je bent de wijze, je pleegt een telefoontje en vraagt vriendelijk doch dringend of je samen tot een oplossing kan komen.

En dat is nu precies de reden dat ik denk dat ik er met Sr. ook niet uitkom Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:04

Ik zou juist alle zin hebben als bedrijf zijnde Ja
Want niets doen, dan blijft dit topic zolang als bokt blijft bestaan te lezen...dat is geen reclame.

Als ze er wel wat aan doen staat ook hier dat er een oplosing is gekomen...en dat is weer wel reclame Ja

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:05

Ooh nee maar ik ben geen zins van plan om daar te gaan posten hoor. Geen olie op t vuur gooien. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de site van de handelaar geworden.

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:06

Barmat schreef:
En dat is nu precies de reden dat ik denk dat ik er met Sr. ook niet uitkom Knipoog

Dan gooi je de handdoek in de ring. Jou keus.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 12:06

runningkawa schreef:
Want niets doen, dan blijft dit topic zolang als bokt blijft bestaan te lezen...dat is geen reclame.

Als ze er wel wat aan doen staat ook hier dat er een oplosing is gekomen...en dat is weer wel reclame Ja

Precies! Wat is er mooier dan dat ik straks op de voorpagina van bokt zet dat alles zo keurig is opgelost, dat deze stal ondanks eerdere strubbelingen enorm net is geweest, coöperatief en dat alle partijen nu tevreden en gelukkig zijn?

Mán, ik zou reclame gaan maken tot en met!

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:08

Liezel1 schreef:
Achilles, ik maak die stal niet zwart... maar er wordt hier door "insiders" gezegd dat je in dit geval beter zaken kunt doen met Sr.
Dat vind ik vreemd.

Dat is niet vreemd! Ze komt er duidelijk niet uit met junior en ze staan dus niet vriendelijk meer tegenover elkaar.

Maar goed, het was een goedbedoeld advies en met een advies kan je doen wat je wil.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 12:09

Achilles schreef:
Barmat schreef:

Dan gooi je de handdoek in de ring. Jou keus.

Ik gooi de handdoek niet in de ring, dat doet RHS. Want anders had Sr. MIJ wel gebeld en gezegd: God, wat is er aan de hand, dit gaat niet lekker zo en laten we er eens over praten.

Mijn man heeft ook diverse gesprekken per telefoon gevoerd, allemaal keurig en beleefd, maar we kwamen er gewoon niet uit.

Nu de stal - in mijn ogen terecht - flink door het slijk gehaald wordt en alleen maar negatieve publiciteit ontvangt, zou er actie vanuit HUN kant verwacht kunnen worden, ik kan me namelijk niet voorstellen dat men blij is hiermee.

En als Sr. echt zo'n brave borst is als je beweert, dan hoort HIJ contact met mij op te nemen om naar een oplossing te zoeken, ik hoef toch niet weer door het slijk te gaan door te gaan bellen en nogmaals bedelen om mijn eigen, zuurverdiende centen waar zij straks heerlijk een weekje van naar de Bahama's kunnen???

Kom toch op zeg!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 12:11

En dan nog wat... Zou JIJ bellen als je eerst verrot gescholden bent, je ex-paard voor "zak met botten" is uitgemaakt en de dreiging "Ik hoop voor je dat je Major beter gevoerd hebt anders...."

Zeg eens eerlijk, zou JIJ het doen?????

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:16

Barmat schreef:
En dan nog wat... Zou JIJ bellen als je eerst verrot gescholden bent, je ex-paard voor "zak met botten" is uitgemaakt en de dreiging "Ik hoop voor je dat je Major beter gevoerd hebt anders...."

Ik denk dat dat ook het euvel is voor je.
Zelf zou ik het niet doen en zou ik dan waarschijnlijk denken, .......... met je zooi!

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:19

barmat ben het geheel met je eens maar zou het toch proberen
zoals je zelf al zei is 2000 euro veel geld en zou je naar een ander paardje wat wel geschikt is voor jou kunnen gaan kijken

mss toch maar is sr bellen?

heb trouwens geen ervaring met de stal Knipoog

Uphill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:32

Ik moet zeggen dat RHS dit niet slim aanpakken. Ik had als Verhoeven de eer aan mijzelf gehouden, want als het zo'n goed paard is heb je hem ook weer zo verkocht.

Deze wijze van handelen deed mij denken aan een vroegere paardenhandelaar uit Hellevoetsluis. Leverde alleen rotzooi, en iedere keer kwam hij wat nieuws brengen maar er moest altijd geld bij . Je moest eens weten wat soms het 5e paard uit eindelijk kosten. Clown

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:33

@ Barmat ik stuur je ff een pm. Ik wens je iig heel veel sterkte.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:54

Uphill schreef:
Ik moet zeggen dat RHS dit niet slim aanpakken. Ik had als Verhoeven de eer aan mijzelf gehouden, want als het zo'n goed paard is heb je hem ook weer zo verkocht.

Deze wijze van handelen deed mij denken aan een vroegere paardenhandelaar uit Hellevoetsluis. Leverde alleen rotzooi, en iedere keer kwam hij wat nieuws brengen maar er moest altijd geld bij . Je moest eens weten wat soms het 5e paard uit eindelijk kosten. Clown

ik ben een meelezer Knipoog en vroeg me even af wie hier bedoelt werd Haha!

zeker ene Jan K? Sigaar

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:58

Barmat schreef:

Ik neem aan dat er een discussie aan vooraf gegaan is, kan ik niet over oordelen, wil ik niet over oordelen maar om antwoord te geven op jou vraag, JA, ik zou de ander erop aanspreken als ik er met de ene niet uitkwam. Het gaat om veel geld en ik zou het er niet bij laten zitten.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:10

een telefoontje plegen kan je altijd proberen wie weet helpt het, het is ja of nee....

mischien komen jullie er zo uit en anders kan je het altijd nog via een advocaat doen.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:22

Achilles schreef:
Kafue schreef:
Bovendien ze heeft het geld en het paard. En dat paard liet ik wel even verdwijnen wie kan bewijzen dat het het paard van de handelaar is.

Je doet hier wel een heel erg crimineel voorstel. Nors opkijken
Ik geloof niet dat dat de oplossing is.

Maar goed zo netjes is die stal ook niet.
En een paard en geld is altijd beter dan niets.
Maar ik zou zowieso aangifte doen van.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:29

Barmat van Jr. heb je een *NEE* gekregen.

Bel Sr. !!! Als Sr. ook een *NEE* geeft, zegt dit in mijn ogen genoeg. Ze willen dit probleem voor
€. 2.000,-- niet oplossen.

Voor €. 2.000,-- wil je toch niet door het Slijk gehaald worden. Dit gaat in de *Paardenwereld* heel snel!!!! Een naam is eerder afgebroken dan weer opgebouwd!!

Hierna kun je altijd nog gerechtelijke stappen ondernemen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:31

Barmat schreef:
runningkawa schreef:

Precies! Wat is er mooier dan dat ik straks op de voorpagina van bokt zet dat alles zo keurig is opgelost, dat deze stal ondanks eerdere strubbelingen enorm net is geweest, coöperatief en dat alle partijen nu tevreden en gelukkig zijn?

Mán, ik zou reclame gaan maken tot en met!

uh nee niet op de voorpagina van Bokt, want we doen niet aan reclamemaken Lachen

Maar hopelijk komen beide partijen er naar tevredenheid uit Lachen en hopelijk zien beide heren wel in dat de reacties in het gastenboek niet van Barmat afkomstig zijn.