sflj schreef:Handig als je ouders in de autohandel zitten!
Ghaha ja, maar wij moeten onze auto's ook zelf betalen hoor die wij kopen ! Het is niet omdat mijn ouders een garage hebben dat wij auto's krijgen hoor ! ( zou anders wel leuk zijn)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sflj schreef:Handig als je ouders in de autohandel zitten!
sflj schreef:Landwind? is dat niet die 'beruchte' Chinese terreinwagen?
dierfysio schreef:die dus niet veilig bleek: kwam de simpelste crashtests niet door. een kartonnen doos was ongeveer even veilig, meen ik....
. Die vergelijking is natuurlijk een appel en een peer.
Sammie schreef:Een hele veilige. Die vergelijking is natuurlijk een appel en een peer.
Morrie schreef:even ter genoegdoeming van ikke:
de Frontera is vanmorgen overleden, ik stond 500 meter van huis stil, niets meer. ANWB erbij: kapotte brandstofpomp warschijnlijk, sleepbedrijf gebeld, nar de garage, nu moet ie naar een dieselcentrum (maandag pas)en het gaat me 1500-3000 euro kosten en dat is ie niet meer waard, technisch totall loss dus
Ik heb tot maandagmiddag een auto van de anwb, die moet dan terug en dan........ mag ik lopen......... garage heeft geen leen/huurautos's dussssss het houdt op
Jammer dat ik maandag ook weer moet werken.....
Die auto is m'n zadelkmer, voerhok, voorraadhok enz. Dat heb je als je alleen een weilandje huurt.... waar je nog geen bouwkeet op mag zetten