Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

j0rinda schreef:het gaat erom dat romana opknapt.
@ russel gelijk heb je niet iedereen vliegt door de b heen.
Het belang van leestekens.

splash1999 schreef:mar hebt blijft vreemd als ze wel elke maand kan starten maar door tijdgebrek niet verder dan de B is gekomen in 5 jaar tijd

Kimberley77 schreef:5 jaar tijd? maar moeders zegt dat het een jaar lang was, *zoekt even de tekst erbij*...ook al is het dier groen, zelfs IK had het sneller gedaan
mirgino schreef:Kimberley77 schreef:5 jaar tijd? maar moeders zegt dat het een jaar lang was, *zoekt even de tekst erbij*...ook al is het dier groen, zelfs IK had het sneller gedaan
sorry hoor als ik het niet begrijp![]()
maar is dat zo belangrijk dan?
het maakt toch niet uit dat ze in de B zit![]()
ik heb mijn pony nu 3 jaar en ik ben niks![]()
ik rij er recreatie mee,en les nu [ westernles] en doe af en toe een clinic tussendoor.
maar wij `lopen`niks![]()
.
nu heb ik wel begrepen dat in de dressuur de punten erg belangrijk zijn voor sommige,maar is dit nu echt zoooo belangrijk???
echt om je rot te lachen. Ik heb hem laten rijden door ervaren ruiters en die riepen allemaal dat ook hij Z kan halen, maar dan moet je wel kunnen rijden, bij hem gaat dat niet vanzelf. Zij vond zich zelf een goede ruiter, het lag aan het paard. Maar zo iets kun je natuurlijk ook omdraaien.

Kimberley77 schreef:edit: Jorinda zei dat en geloof, als ik mij niet vergis, dat zij de verzorgster was?
mirgino schreef:Nou, 't punt is dus dat ze zegt elke maand 'n wedstrijd te hebben gereden, maar toch heeft ze niet veel winstpunten. Natuurlijk kan 't zijn dat verkoper niet goed op dit paard kon rijden, en dus maar niet verder kwam, máár, het is ook mogelijk dat ze helemaal niet zo vaak gestart is als gezegd wordt, door kreupelheid van het paard.sorry hoor als ik het niet begrijp![]()
maar is dat zo belangrijk dan?
het maakt toch niet uit dat ze in de B zit
totaal niets mis mee hoor.. maar verdacht vind ik het wel. (en ja weinig winstpunten kunnen idd verklaard worden dat het paard x maanden uit de running is geweest). Want zeg nu zelf iedereen kan een winstpunt in de B halen!!!!!!!!!!!!! en daar hoef je echt geen dure knol voor te hebbenAnuschka40 schreef:Ze had trouwens op 1 punt na L en onderlinge zelfs hoger ,Maar ik merk wel dat er hier mensen zijn die alles beter weten ,en er een hoop onzin bij verzinnen en trouwens zelfs op de manege waar Romana nu staat werd er ook door andere afgeraden om je paard gelijk met andere paarden in de wei te zetten ,was daar een paar keer goed fout gegaan . Ik kan iemand die heeft zelfs haar pony moeten laten inslapen,maar ja jullie weten het het best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

studiemiep schreef:Want zeg nu zelf iedereen kan een winstpunt in de B halen!!!!!!!!!!!!! en daar hoef je echt geen dure knol voor te hebben
.