Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alane schreef:Ik heb het meer over de algemeenheid... leeftijd zegt mi weinig over de ervaring en kunde van een persoon...
Een paard hoort niet te schoppen richting een mens.
Zou jij het op je geweten willen hebben dat het door jouw verkochte paard een mens de vernieling in schopt, als je weet dat het die streken heeft?
gebruiksaanwijzing???? welke: bukken of wegrennen als hij je de kont toedraait?
Alane schreef:Ik heb het hele topic doorgelezen... een paard 'schopt' niet per ongeluk 'raak'.. een paard gaat ook niet per ongeluk op je tenen staan.
Een paard weet dondersgoed waar het zijn benen laat.
runningkawa schreef:Nee, hij hoort niet te schoppen
Maar weet jij veel hoe ze het dier benaderd heeft?
Misschien heeft ze hem als beloning wel ineens op de kont gemept
Ze wist dat het een bangig dier was wat ze wilde redden (vind al niet dat minderjarige dat moeten proberen)
Geef het dier de kans bij een volwassene, die eens rustig kan bekijken hoe het met het beestje zit.
In elkaar schoppen, verantwoording koper, die kunnen hier het hele verhaal lezen.
Blijkt dan dat het dier echt een steekje los heeft, is hij nog snel echt naar de slager.
Komt een handelaar hem nu ophalen weet iedereen dat hij niet bij de slager komt...
Arabian_Girl schreef:oke thnx
ik wacht op dr telefoontje
ze komt idd vanm naar mij
nu nog het geld bij elkaar zien te krijgen
van mij uit gaat ze naar een goed plekje..
LindaV schreef:Goedzo Anoek!! Lees al een tijdje mee, maar vind het lastig te reageren.. Ik ken Alison nog niet zo lang, maar ik snap wel hoe ze zich voelt, ze is wel het ziekenhuis in getrapt..
En gelukkig denkt ze nu ook aan evt oplossingen! Goedzo anoek.