tita schreef:
ja heeeeeeeeeeel stom

Excuses aanvaard?
vayjoy schreef:ja ok... maar dan kies je daar samen voor en neem ik aan dat diegene dan ook wedstrijden mag rijden, meenemen naar strand of bos, en het paard over de dagen met verzorging eerlijk verdeeld wordt (dus niet bijv 3 om 4 of zo) maar goed dan krijg je ook weer dat het bij beiden kwa tijd moet uitkomen.
Is best nog wel moeilijk allemaal, heb zelf ook een paard gehad maar vroeg ook nooit een vergoeding, maar misschien in bovenstaand geval misschien wel, maar dan is de situatie totaal anders.
En hoe een ander mijn berichten intrepeteerd positief of negatief moeten ze zelf weten, Tenslotte gaan we toch allemaal ons eigen weg.
De verzorging valt geheel op mij neer, behalve het poetsen voor het rijden. Evenals de kosten, behalve voor lessen e.d.
Maar zoals hoofdtel en zadel wel.
tita schreef:Nee ben ik het niet met je eens vayjoy de bijrijders worden bijna nooit vanzelfsprekend soort eigenaar.
Mijn bijrijders mogen onder geen enkel voorwaarden de weg op. Ook al betalen ze bijna de hele stalling.......
Ik ben de eigenaar en dat blijft....ik betaal dus ook de dierenarts enzo
Amen!!
Alleen mag een bijrijder wel met mijn paard de weg op, als blijkt dat ze het goed samen kunnen vinden en dat het gewoon goed gaat.
Om bovenstaande reden vraag ik ook niet veel vergoeding...
fjordido schreef:ik zou denken rond de 40 euro.. maar het ligt eraan wat ze kan en mag met het paard.
door geld te vragen kan je wel het probleem krijgen dat ze dan te veel praatjes krijgen

€ 40,- zal voor deze situatie wat teveel zijn, maar je hebt wel gelijk!
Daarom wordt het ook allemaal vastgelegd in een contractje...