Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
santie schreef:Vandaag de bevestiging binnen gekregen. De deurwaarder heeft de zaak aanvaard en zal deze zo spoedig mogelijk uitvoeren...
Tja het is erg dubbel, zeker nu ik weet dat ze echt weg gaat.
Echt een strijd zonder winnaars![]()
Bedankt...
santie schreef:een advocaat is ingeschakeld, dus het word even afwachten. inmiddels heeft de DA ook een 2e chip gevonden, waardoor ik nu weet dat ze ook een stuk ouder is.
chareno schreef:ga eens bij zo'n wetswinkel langs met het briefje dat je hebt en vraag daar naar je kansen
santie schreef:chareno schreef:ga eens bij zo'n wetswinkel langs met het briefje dat je hebt en vraag daar naar je kansen
Welk briefje???
Showpony schreef:@santie: lijkt me voor jouw gemoedsrust wel prettiger als je het paard zelf door kan verkopen hoeft hij teminste niet naar die zakkenwassers terug..
Heel veel sterkte!
Yessy schreef:Hoefbevangen door niets met je paard doen? Kan dat?
lola12 schreef:Showpony schreef:@santie: lijkt me voor jouw gemoedsrust wel prettiger als je het paard zelf door kan verkopen hoeft hij teminste niet naar die zakkenwassers terug..
Heel veel sterkte!
Volgens mij heeft ze het paard gewoon doorverkocht aan een handelaar, iederen hier opstal is op de hoogte van de ruzies tussen haar en haar vriend en dat is de reden dat het paard weg moest. Ik ken de handelaar niet maar toen Jainy hier op stal kwam was het een prachtige merrie, ikben zelf helemaal lijp van Tinkers , ze was een beetje nerveus maar dat is logisch als je op een vreemde stal komt toch. Ik heb haar wel eens aangeboden om haar te berijden maar volgens Silvia was ze onhandelbaar omdat ze door de verkoper mishandeld was, tja wat moet ik zeggen.
Iedereen op onze stal weet dat ze gewoon niet van deze wereld is maar ze heeft nooit naar Jainy omgekeken met als resultaat dat ze hoefbevangen is geworden. Naar mijn weten is dat de reden dat de verkoper haar niet terug wilde nemen of op zijn minst schade vergoeding volgens de verhalen hier dan he. Ze heeft Jainy ingerolen op een ander paard en zelfde verhaal een schat van een Tinker maar volgens haar zwaar mishandeld en daardoor niet te vertrouwen nou hij was een schatje en ik hoop zo dat hij een fijn baasje heeft gevonden iemand die wel naar hem om kijkt.![]()
![]()