Kleine betaalbare auto die wel een trailer kan trekken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Frank

Re: Kleine betaalbare auto die wel een trailer kan trekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:55

mememe schreef:
misschien een opel?
die kan denk ik ook wel een trailer trekken(ik moet nog 4 jaar wachten voor mijn rijbewijs maar oke).
Opel Agila? Clown

Auks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 16:12

is in ieder geval klein Knipoog

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 07:36

ik zou niet weten wat voor een opel ze dan zou willen hebben,als ze al een opel zou nemen.wij hebben thuis een opel vectra en die mag 1200 trekken,volgens mijn vader Tong uitsteken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 08:43

Fleurtje100 schreef:
Wij hangen een lichte 2paards(met uiteraard 1 paard) achter de golf en hebben nog nooit last gehad van slingeren je voelt amper dat de trailer erachter hangt. Misschien dat je dan toch eens naar je rijgedrag of de wegligging van de trailer moet kijken. Voor de eigen trailer huurde we en dan merk je wel verschillen qua wegligging ed. Er staat ook weleens een grotere volvo voor heeft 170pk en mag 1600 kg trekken, is net zo laag als de golf alleen breder en langer. Trekt echt niet beter dan de golf, weegt ook zelf niet zo heel veel meer en is een benzine ipv diesel. Het hangt van zoveel factoren af of een combinatie geschikt is.

Een twee-paards trailer achter een golf Ziek Buiten het feit om dat het misschien wel mag trekken, rijd je heel je auto naar de mallemoer, die auto's zijn er niet op gebouwd om zware gewichten te trekken. Mensen zijn wat betreft auto's + trailer trekken af en toe zo egoistisch bezig!

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 08:46

Een klassieke Amerikaan (oldtimer) op gas. Die auto's wegen veel (1800kg) dus mogen ook veel trekken! En je betaalt geen wegenbelasting! Lachen

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 09:04

mememe schreef:
ik zou niet weten wat voor een opel ze dan zou willen hebben,als ze al een opel zou nemen.wij hebben thuis een opel vectra en die mag 1200 trekken,volgens mijn vader Tong uitsteken Clown

Ik heb zelf een opel vectra 2.6 V6. Behoorlijk power dus en hij mag 1500 kg trekken en is zelf 1300 kg. Had eerst een 2 paards trailer, maar deze heb ik geruild voor een 1,5 paards. Heb auto speciaal gekocht voor een 1,5 paards trailer. Wij zijn echt een tijd bezig geweest om de ideale combi bij elkaar te krijgen, maar het was het waard. Heb nu een mooie zwarte vectra met een zwarte hotra. En nu ook eindelijk mijn E gehaald Haha!

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:01

~Hee je E!!! Gefeliciteerd!!!

Nu nog onze C enzo en dan kunnen we internationaal gaan met een dikke vrachtwagen haha...Dromen mag hé? Haha!

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:02

@rachell,zo zie je maar weer.dei van ons mag niet zoveel trekken,maar het is echt een top auto.
gefeliciteerd met je E.