Edit: in mijn vorige post vroeg ik hoe lang het duurde voordat je Eigen Verklaring binnen is. Ik heb het antwoord al: 10 minuten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gelukkig kon er snel vervanging worden geregeld in de vorm van een Mini Cooper, wel even wat anders dan een hoge bus
Ik had verwacht dat ik hierdoor weer enorm zou gaan stressen maar ik bleef gelukkig rustig. De rit ging perfect ondanks dat ik nog nooit in zo'n auto had gereden en dus dik geslaagd. xIrlijn schreef:Leuk Flevolander! Dan gaan wij ongeveer tegelijkertijd lessen en afrijden! Wil je in één dag het examen halen of in meerdere?
Edit: in mijn vorige post vroeg ik hoe lang het duurde voordat je Eigen Verklaring binnen is. Ik heb het antwoord al: 10 minuten
Elitedeux schreef:Ik heb het uiteindelijk na 3 x gehaald. 2 x een dagcursus gedaan, waarbij alles goed ging. Helaas door enorme faalangst de eerste 2 x gezakt. Voor de derde keer had ik 2 uur les en toen ging alles wel weer goed, helaas ging de bus waarmee ik mijn examen moest doen 15 minuten voor het examen kapotGelukkig kon er snel vervanging worden geregeld in de vorm van een Mini Cooper, wel even wat anders dan een hoge bus
Ik had verwacht dat ik hierdoor weer enorm zou gaan stressen maar ik bleef gelukkig rustig. De rit ging perfect ondanks dat ik nog nooit in zo'n auto had gereden en dus dik geslaagd.

xIrlijn schreef:Elitedeux schreef:Ik heb het uiteindelijk na 3 x gehaald. 2 x een dagcursus gedaan, waarbij alles goed ging. Helaas door enorme faalangst de eerste 2 x gezakt. Voor de derde keer had ik 2 uur les en toen ging alles wel weer goed, helaas ging de bus waarmee ik mijn examen moest doen 15 minuten voor het examen kapotGelukkig kon er snel vervanging worden geregeld in de vorm van een Mini Cooper, wel even wat anders dan een hoge bus
Ik had verwacht dat ik hierdoor weer enorm zou gaan stressen maar ik bleef gelukkig rustig. De rit ging perfect ondanks dat ik nog nooit in zo'n auto had gereden en dus dik geslaagd.
Wat fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is!
Misschien gekke vraag, maar op wat voor dingen kunnen ze je laten zakken? Zak je bijvoorbeeld als je bij het achteruitrijden niet kaarsrecht gaat?
belle_boef schreef:Selka schreef:Ik heb vandaag examen gehad. Gelukkig gehaald yay. Maar ik mocht maar 1x steken bij het achteruit rijden aldus de examinator voordat ze uitstapte.
Gefeliciteerd
Wat een onzin. Bij twijfel gewoon kijken. Schade is duurder
Ghostattack schreef:Gefeliciteerd Selka! Klinkt als een strenge examinator? Hoe vond je de bocht bij het cbr?
Ze was wel aardig maar erg correct/streng. Gelukkig gaat achteruit rijden heel goed en had ik daardoor weinig stress.Equipro schreef:Ik haak ook even in, heb eerst een dag cursus gedaan, maar dankzij mijn faalangst, en een weinig sympathieke examinator, wat het nog veel erger maakte, ben ik de eerste keer gezakt.
Ben nu op stalterrein ook aan het oefenen met bochtjes achteruit, maar het wil nog niet lukken. Hoop hier wat motivatie te vinden!!

heb wel gewoon tegen de examinator gezegd dat ik extreem zenuwachtig was en soms ook als ik even afremde voor een zijstraat gewoon uitgesproken dat ik weinig zicht/ overzicht had en daarom even stopte. Zo nu lekker naar mijn pony om even te relaxen en bij te komen
Scum schreef:Klopt, mij is toen ook door meerdere instructeurs verteld dat je op examen maar 1x mag corrigeren/uitstappen.
In de praktijk doe je dat natuurlijk wel vaker als het nodig is.
) ikke schreef:Scum schreef:Klopt, mij is toen ook door meerdere instructeurs verteld dat je op examen maar 1x mag corrigeren/uitstappen.
Wordt er tegenwoordig niet meer geleerd een merkpunt uit te zoeken?
Toen ik C-E haalde, zette je de combi recht voor het dok, uitstappen; kijken hoe ver je nog moest, merkpunt bij de cabine, terugrijden tot merkpunt en klaar. Set staat goed voor het dok.

ikke schreef:Scum schreef:Klopt, mij is toen ook door meerdere instructeurs verteld dat je op examen maar 1x mag corrigeren/uitstappen.
Wordt er tegenwoordig niet meer geleerd een merkpunt uit te zoeken?
Toen ik C-E haalde, zette je de combi recht voor het dok, uitstappen; kijken hoe ver je nog moest, merkpunt bij de cabine, terugrijden tot merkpunt en klaar. Set staat goed voor het dok.