Ik hoop op een goed einde.
Vind dat je het goed aanpakt.
Dit maatje van mij heb ik trouwens ongezien van marktplaats geplukt.

Kinderen kunnen erop rijden en ik kan er mee mennen. Precies wat ik zocht!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Babootje schreef:cobiie schreef:Er zijn genoeg particulieren die ongezien kopen, zowel in Nederland als paarden in het buitenland.
Wat iemand zelf zou doen of normaal vindt is niet altijd een standaard wat een ander zou moeten vinden/doen.
Ik ken ze niet en ik zit toch al heel lang "in de paarden".
cobiie schreef:Ik ken persoonlijk ook geen mensen die paarden kopen met vraagprijzen van meer dan 1 miljoen, neemt niet weg dat die personen toch bestaan.
.Babootje schreef:cobiie schreef:Er zijn genoeg particulieren die ongezien kopen, zowel in Nederland als paarden in het buitenland.
Wat iemand zelf zou doen of normaal vindt is niet altijd een standaard wat een ander zou moeten vinden/doen.
Ik ken ze niet en ik zit toch al heel lang "in de paarden".
en regelmatiggerpiegorp schreef:Ik hou het topic vanaf het begin in de gaten, maar jemig wat ontzettend naar TS![]()
Ik neem aan dat de mentor aangesloten moet zijn bij een bepaalde instantie. Want dan zou ik even opzoeken of je daar een melding van kan maken, omdat dit echt zeer onprofessioneel en buiten de regels is. Een aangetekende brief dat je het in contacten moet terugbetalen, kom op zeg
Nirvana_ schreef:oji schreef:Tenzij de koper natuurlijk in dat register staat, dan heeft de mentor wel degelijk recht van spreken.
Cash terugbetalen zou ik iig nooit mee akkoord gaan en mogen ze lijkt me ook niet eisen. De oorspronkelijke koop is gedaan via de bank, dan kan het terugbetalen ook via de bank.
Ze staat alleen niet in het register
Succes, TS! Nare situatie.
BarbaLala schreef:Nou sorry pardon maar ongezien een paard (ver-)kopen vind ik een zeer vreemde gang van zaken. Zeker omdat het om een levend wezen gaat. Daarbij ook nog eens met ophalen geen voorrijden, keuring, contract, etc. maakt dit voor mij een zeer vreemde verkoop en niet getuigen van enige liefde/ correct zorg dragen voor het dier.