Waar ik zeer tevreden over ben is Dochorse en EJ.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suikermeisje schreef:Mensen zijn tevreden als alles maar extreem in hun voordeel is, ondanks dat iets kapot gaat wat geen fabrieksfout is.. ik vind het allemaal ene beetje vreemd en gelukkig ben ik niet de enige.
Hierdoor gaan de kleine winkels het niet redden. Die kunnen niet alles gratis vervangen, mega kortingen geven etc.
suikermeisje schreef:Mensen zijn tevreden als alles maar extreem in hun voordeel is, ondanks dat iets kapot gaat wat geen fabrieksfout is.. ik vind het allemaal ene beetje vreemd en gelukkig ben ik niet de enige.
Hierdoor gaan de kleine winkels het niet redden. Die kunnen niet alles gratis vervangen, mega kortingen geven etc.
pmarena schreef:Het ligt er ook maar helemaal aan hoe de klant het brengt, iemand die er niks van verwacht en zich heel vriendelijk en bescheiden op stelt, krijgt bij mij ook veel meer voor elkaar dan iemand die vanuit het niets op hoge poten heel vijandelijk de strijd aan wil gaan.
Bij de laatste voel je namelijk al op je sloffen aan dat de kans groot is dat het er zo 1 is die waarschijnlijk altijd wel wat te piepen heeft. (ik heb zulke klanten gelukkig maar zéér zeldzaam)
Gini schreef:Uiteraard! Al kan het ook een uitdaging zijn om zo een stomende, op hoge poten lopende klant alsnog tevreden naar huis te laten gaan. Lukt niet altijd, geef ik toe.
Zammie schreef:Ook al klant vanaf het kleine winkeltje in Leek,
suikermeisje schreef:Dat mag net als ik mag vinden dat het raar is om met iets wat je al maanden hebt liggen terug te gaan naar de winkel? En een Slofteugel wordt hard en stug in een kast. In ieder geval bij ons, heeft met vochtigheid te maken. Ding is gewoon niet meer als nieuw te verkopen en dan kan de winkel er niks mee.