Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(en je houdt er nog iets aan over, dat kan met jouw huidige prijzen alleen wanneer jezelf voor niks aan de slag gaat, dat is onzakelijk maar gebeurt nog vaak in paardenwereld). IHN schreef:Silvia58 dat vind ik wel drastisch, hoor! Het zijn geeoon redelijke mensen en ik geef zelf mijn grenzen niet goed aan dus hoe moeten zij het weten...vandaar ook de vraag...dan sta ik wat steviger in mijn schoenen als ik weet dat het niet onredelijk is.
silvia58 schreef:IHN schreef:Silvia58 dat vind ik wel drastisch, hoor! Het zijn geeoon redelijke mensen en ik geef zelf mijn grenzen niet goed aan dus hoe moeten zij het weten...vandaar ook de vraag...dan sta ik wat steviger in mijn schoenen als ik weet dat het niet onredelijk is.
We zijn nu zoveel pagina's verder !
Vind je mijn advies nog steeds drastisch of ben je nu zover dat je idd gaat zeggen dat ze een ander plekje moeten zoeken. Heb hier in vergelijkbare situatie gezeten. Jij en je gezin gaan hier onder lijden en iedereen is daar dan de dupe van. Vandaar mijn advies; kies voor jezelf en je gezin want de bom gaat hoe dan ook een keer barsten en dan moeten ze hals over kop een ander plek zoeken. Sterkte en fijne paasdagen.
IHN schreef:Popke schreef:Weg met die mensen!! Ze hebben blijkbaar geen flauw idee wat er bij het houden van paarden aan huis komt kijken.
Hoop dat ze snel een ander plaatsje zullen vinden... Ben bang dat dat niet voor 100 euro gaat lukken.
Succes!
En dan voor 3 he. Maar kan best zijn dat ze al wat hebben...ze willen volgende week wegzijn en ze waren bezig met een huis kopen dus mss nemen ze ze aan huis..geen idee.
Ik denk echt dat je meer geld gaat overhouden zonder als met klanten op je terrein. F_Orumster schreef:IHN schreef:Nee was ik ook niet van plan en als dan gewoon kale huur stukje wei plus stal. Maar voorlopig maar even niet
Je zou een soort kleine opfok kunnen aanbieden. Precies ideaal als je 2 of e jonkies tussen volwassenen hebt staan. De eigenaar die 1x per maand even komt kijken.