Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HorseTopShop schreef:Ik blijf het een tricky verhaal vinden. Is er geen mogelijkheid dat je vriendin haar geld terug krijgt + een beetje extra voor het in laten slapen? Dan hoeft er niet weer gezeult te worden met het paard en ben je er zeker van dat het niet doorverkocht wordt.
Dancie schreef:HorseTopShop schreef:Ik blijf het een tricky verhaal vinden. Is er geen mogelijkheid dat je vriendin haar geld terug krijgt + een beetje extra voor het in laten slapen? Dan hoeft er niet weer gezeult te worden met het paard en ben je er zeker van dat het niet doorverkocht wordt.
He toevallig![]()
Hij staat bij jullie om de hoek. Nichtje van Naat ben ik.

Hayko schreef:Wat ik zo vreemd vind is dat er gezegd wordt een extra pagina in zijn paspoort te voegen. Waarom zouden ze dit doen als het dier ingeslapen wordt. Dit geeft mij het idee dat ze hem dus niet inslapen. Sorry als ik het verkeerd zie

GabberGill schreef:Het moet nu toch onder de hand duidelijk zijn dat ze voor geen goud te vertrouwen zijn? Dat papiertje gaat erin zodat de mogelijkheid tot verkoop minder wordt.
We vertrouwen ze niet en daarom gaat hij erin.