Cayenne schreef:Dan moet de huidige eigenaar dat risico maar net willen nemen. Zelf zou ik mijn paard of pony nooit op proef meegeven. Het is maar afwachten wat je terug krijgt als het niet blijkt te klikken.
Spannend!
Het terug krijgen zou mij niet uit maken,want heb het al eens gedaan.maar de zeik die je hebt mensen komen 2 dagen kijken meisje rijd hem buiten onder het zadel,dag 2 laat ik hem in 2 span in de koets zien.ze nemen hem.afspraak hun mogen hem binnen 1mnd terug brengen.bij hun thuis gaat het mis ze zeggen pony is gevaarlijk prima zeg ik,breng maar terug.nee ik moest hem halen.oke wil hem halen maar dan trek ik dat van bedrag af,nee was ook niet goed.nou jammer dan dan houd het op.en dan md later lees je dat meisje met pony op wedstrijd wilt gaan,maar eerst word je wel vanalles naar hoofd geslingerd.dat ik gelogen heb etc etc.dus maak goede afspraken zet het op papier ofzo.snap dat je pony op proef wilt,zeker voor kind.maar denk ook dat een pony misschien effe moet wennen op de nieuwe plek.succes