Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pluisbeer schreef:IK zou me er niet prettig bij voelen en het zadel terug nemen of die 60 piek betalen.
Heb zelf ooit een hackamore verkocht die na een week doormidden brak, voelde me er niet prettig bij en heb gewoon geld terug gegeven.
Als je op je strepen staat heb je vast gelijk, maar ik weet niet of jij je daar lekker bij voelt. Kost veel energie en rechtsbijstand gebeuren kost ook veel energie, maar las je perse je gelijk wilt halen moet je doen wat je zelf wil. En eigenlijk ging je je gelijk al halen door het hier te plaatsen. Daarom wilde ik toch even een tegengeluid laten horen.
Geldt idem dito voor de tegenpartij.
En van de andere kant denk ik: waar bemoei ik me mee. Kost eigenlijk ook energie. Maar een tegenmening zet misschien soms aan het denken.
Ook ik heb nog nooit gehoord van een advocaat die zoiets per mail stuurt. Ik zou er verder helemaal niet op reageren, laat ze eerst maar eens met een aangetekende brief komen en dan zie je wel verder, hoewel ik begrijp dat je er niet gerust op bent hoor! Sommige mensen proberen inderdaad alles om aan geld te komen, en er zullen vast ook mensen zijn die dan toch maar betalen om van het gedoe af te zijn. Jammer want zo krijg je steeds meer van dit soort maffe acties.