Onrechtmatig paard vasthouden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rizette

Re: Onrechtmatig paard vasthouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:34

Ik vind het niet zo vreemd. Op een of ander manier wil je toch duidelijk maken als bedrijf dat de situatie toch wel wat anders in elkaar steekt als dat TS beweerde in eerste instantie . Voor het topic is het goed dat er van beide kanten gereageerd wordt . De titel blijkt al niet te kloppen van het topic.
Het bedrijf is op fb van ts ook met naam en toenaam genoemd en er zijn ook onwaarheden bij vermeld .Gelukkig is dat nu verwijderd maar er zal zeker al kwaad geschied zijn doordat mensen dit hebben gelezen en dan toch op hun hoede zijn . In wezen kun je dergelijke openbare onwaarheden zelfs als laster of smaad duiden . Gelukkig neemt het bedrijf in ieder geval geen gerechtelijke stappen tegen Ts.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:36

Waar is TS ondertussen gebleven?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 21:39

klaasjetol schreef:
Het hele verhaal van de dementeerende moeder is ook niet waar
De moeder heeft In dit hele verhaal de hele tijd de hand boven haar dochter gehouden en was zeer professioneel en aardig.
Dus ZEKER niet dement.

peach2001 schreef:
Zo wordt het een welles-nietes spel natuurlijk. ik ken TS persoonlijk en al behoorlijk lang ook, ik weet ook meer van haar priveleven en waarom ze noodgedwongen in deze nare situatie met haar moeder zit. ik zeg daar uiteraard niets over maar kan wel beamen dat de situatie met haar moeder is zoals beschreven door TS, al langere tijd ook met meerdere nare voorvallen.

Bijzonder dat deze stagiare haar moeder beter kent dan ts én peache2001 >;)

xxxxxx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 22:37

Joh dat is natuurlijk helemaal geen Stagiare. Hoe kan die dat nu allemaal weten. Vgl mij speelt er meer dan we weten op de achtergrond dus ik ga er geen aandacht meer aan besteden. Paard is terug dus probleem ih topic opgelost.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 00:44

xxxxxx2000 schreef:
Joh dat is natuurlijk helemaal geen Stagiare. Hoe kan die dat nu allemaal weten. Vgl mij speelt er meer dan we weten op de achtergrond dus ik ga er geen aandacht meer aan besteden. Paard is terug dus probleem ih topic opgelost.

Het is mischien die dementerende moeder wel ,die denkt dat ze stagaire is :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:33

Rizette schreef:
Ik vind het niet zo vreemd. Op een of ander manier wil je toch duidelijk maken als bedrijf dat de situatie toch wel wat anders in elkaar steekt als dat TS beweerde in eerste instantie . Voor het topic is het goed dat er van beide kanten gereageerd wordt . De titel blijkt al niet te kloppen van het topic.
Het bedrijf is op fb van ts ook met naam en toenaam genoemd en er zijn ook onwaarheden bij vermeld .Gelukkig is dat nu verwijderd maar er zal zeker al kwaad geschied zijn doordat mensen dit hebben gelezen en dan toch op hun hoede zijn . In wezen kun je dergelijke openbare onwaarheden zelfs als laster of smaad duiden . Gelukkig neemt het bedrijf in ieder geval geen gerechtelijke stappen tegen Ts.

wie zegt dat TS haar verhaal niet klopt? Het kan best zijn dat die klaasjetol ook maar wat uit haar duim zegt. Weten wij veel. Het is niet omdat nu iemand anders met een ander verhaal op de proppen komt dat dát verhaal opeens klopt en dat van ts niet meer. Maar dat is met internet je kan nooit zeker weten of een verhaal klopt.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:50

klaasjetol schreef:
Ik ben trouwens stagaire op dit revalidatie centrum vandaar dat ik alles van dicht bij heb meegemaakt
Nou met zo'n stagiaire mag een bedrijf zich in de handjes klappen hoor :')

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:53

Tis toch wel raar in het verhaal, dat nu er betaald is, het paard mee naar huis mocht.
Lijkt erop dat het bedrijf nogal bang was om het verschuldigde geld niet te ontvangen...(best logisch)

Verder vooral onenigheid tussen de ts en haar moeder..wat heeft gezorgd voor onduidelijkheden.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 15:54

Is toch ook niet belangrijk wie er gelijk heeft.
Ts was verdrietig en gefrustreerd over haar paard en voelde zich door alles in haar leven wat tegen zat erg down.
Het probleem met haar paard is gelukkig opgelost, en daar gaat het toch om.
Een verhaal heeft natuurlijk twee kanten maar als je geestelijk niet in balans bent zie je dat niet.
Niemand weet wat zij voor haar kiezen heeft gekregen maar het handelen van de stal kan ik ook begrijpen.
In dit geval zou ik zeggen de waarheid ligt in het midden

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 16:06

Nou ja..., als je een bedrijf hebt waar iemand op Internet over gaat klagen, dan denk ik dat de waarheid best belangrijk is....
We zullen het niet weten , echter ben ik blij dat het voor zover is opgelost dat de ts haar paard weer heeft en het bedrijf zijn geld.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-14 11:35

Aangezien alles wel zo'n beetje gezegd is en het in zoverre is opgelost, hier een slotje.