Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ais schreef:opisop_shop schreef:betreffende manege kermis?
en op grond waarvan een ketting als ze alles netjes had betaald?
In een bericht in dit topic staat de naam nog van deze manege, althans, ik ben de naam gisteren ook tegen gekomen. Ik weet niet of deze er nu nog staat.

marleen_usar schreef:Misschien een behulpzame bokker, waarom willen de ouders er niks mee te maken hebben?

Douraque schreef:Maar het retentierecht mag niet zonder meer worden ingeroepen. Daar gaan verschillende procedurele dingen aan vooraf
Mensen die geen of weinig verstand hebben van hoe iets juridisch in elkaar steekt, moeten niet zomaar iets neerkwakken. Laat het juridisch aan ons juristen over
YamaSaki schreef:Dierenarts en hoefsmid kennen ts en haar pony onder andere.
ais schreef:opisop_shop schreef:betreffende manege kermis?
en op grond waarvan een ketting als ze alles netjes had betaald?
In een bericht in dit topic staat de naam nog van deze manege, althans, ik ben de naam gisteren ook tegen gekomen. Ik weet niet of deze er nu nog staat.
Kermis schreef:* Ervaring uit de eerste hand, ja. Ex schoonzus kocht paard van manege. Stond daar een aantal maanden, wou weg alles netjes betaald, ketting om stal. We stonden met onze bek vol tanden. Gelukkig was een grote kniptang de oplossing, en tot op heden nog niks gehoord*
dus ts heeft alle recht om lissie op te halen wat ze ook daadwerkelijk heeft geprobeerd vandaag !! Het is echter niet gelukt lissie weg te krijgen van de manege en waarom niet ?? Omdat ze ts samen met lissie hebben opgesloten in de box van lissie en vervolgens ook nog een hangslot erop gedaan hebben !!! Dit maakt mij heel boos !! Morgen ga ik samen met haar aangifte doen en desnoods hoger op ik ga tot het eind !! Ik weet dat de manege op de hoogte is van deze topic
laat ze dan ook maar op de hoogte zijn van het feit dat er meerdere getuigen bij waren bij de laatste afspraken die gemaakt zijn ! Ik ben overigens wel meerderjarig !
of
moet gebruiken.