chanicha schreef:Het is makkelijk om een verhaal op Bokt te zetten en mensen tegen de nVWA op te zetten maar vertel dan wel het hele verhaal en laat niet het belangrijkste weg.
@Def gefeliciteerd met je verjaardag.
Dankje!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

chantaaah schreef:Voordat iedereen me hier ongenadig afslacht, mijn ponys komen iedere dag uit hun box en hebben dan ook iedere dag min 1 uur beweging (rijden/longeren/paddock/ molen) de 100 euro per maand voor een paddock waar mijn paard misschien de helft can het jaar in staat kan ik me niet veroorloven (winter te nat, somers staan ze 24/7 buiten) het is een cominatie die bij iedereen afzonderlijk word bepaald door de nvwa geven ze me aan en meer willen ze niet zeggen tot 9 jan. Er word hier continu gevraagd om een reactie van mij, op de vragen over de regels geef ik jullie die graag als ik ze heb, op de afzeikingeb echter ga ik niet iedere dag reageren .
De stal is misschieb klein, het niet de hele dag buiten staan misschien onprettig maar ik denk dat er genoeg ponys zijn welke er erger aan toe zijn dan de mijne .

JustJuul_ schreef:De pony's gaan ook uit elkaar. De shetlander komt samen met een andere shetlander samen te staan in een loopstal, de haflinger in de box van 3x3. Het is afwachten tot 9 januari, maar dit is zo de beste oplossing!