Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dandir schreef:Da's nou het voordeel van in een pensionstal te staan ; de hele handel wordt hier bij ons op stal goed in de gaten gehouden.....àltijd toezicht !
Bedankt voor je aanbod, maar voor €8,- durf ik hem ook wel aan te schaffen, ik ga eens even kijken!

RosiePosie schreef:Off topic: ben ook geïnteresseerd, kan hem alleen niet vinden voor die prijs, niet eens in de buurt daarvan. (Wij hebben steenmarters in huis, en zou ze graag eens willen zien, maar meeste camera's zijn veel te duur, of niet weerbestendig.)
Locanda schreef:dandir schreef:Da's nou het voordeel van in een pensionstal te staan ; de hele handel wordt hier bij ons op stal goed in de gaten gehouden.....àltijd toezicht !
JA, laten we allemaal onze paarden in een separeercel stoppen! Er zitten zoveel voordelen aan...
RosiePosie schreef:Off topic: ben ook geïnteresseerd, kan hem alleen niet vinden voor die prijs, niet eens in de buurt daarvan. (Wij hebben steenmarters in huis, en zou ze graag eens willen zien, maar meeste camera's zijn veel te duur, of niet weerbestendig.)
YamaSaki schreef:Het is bijna kerstvakantie toch?
Ik denk dat als het een pennykind is, de kans groot is dat diegene dan weer komt.
Ik ben heel benieuwd hoe de camera bevalt.
En dat bordje...kan je die niet ophangen voorbij de camera?
Dan kom je er eerst langs, loop je naar de schuilstal en dan zie je half een bordje met de mededeling erop...
Prive terrein hier hangt camera bewaking
Of mag dat niet?
MichieldeM schreef:RosiePosie schreef:Off topic: ben ook geïnteresseerd, kan hem alleen niet vinden voor die prijs, niet eens in de buurt daarvan. (Wij hebben steenmarters in huis, en zou ze graag eens willen zien, maar meeste camera's zijn veel te duur, of niet weerbestendig.)
http://www.ebay.com/itm/Free-Shipping-Mini-DV-Camcorder-Video-Camera-Spy-Hidden-Web-Cam-MD80-/350672812056?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item51a5ba7818
of even zoeken op mini dv md80
De camera is behoorlijk waterproof trouwens.

Telpeva schreef:Over kleine camera's gesproken, er zijn ook kleine camera's voor op motorhelmen, en huisdiercamera's voor aan halsbanden e.d. misschien dat die ook op een halster zouden passen (als je al zo ver wilt gaan hoor)
Kan je ook meteen zien wat je paard zoal doet op een dag, lijkt me op zich ook nog best geinig
MichieldeM schreef:Telpeva schreef:Over kleine camera's gesproken, er zijn ook kleine camera's voor op motorhelmen, en huisdiercamera's voor aan halsbanden e.d. misschien dat die ook op een halster zouden passen (als je al zo ver wilt gaan hoor)
Kan je ook meteen zien wat je paard zoal doet op een dag, lijkt me op zich ook nog best geinig
Dat kleine cameraatje heb ik een aantal keer aan de halsband van de kat gehangen (om er zo achter te komen dat ze misschien wle uren buiten is, maar meestal niet verder komt dan slapen onder een struik in de tuin van de buren). Ik kon hem ook aan mijn motor(helm) vastmaken, maar daar voor vond ik het beeld niet mooi genoeg.
Testfilmpje op de motor met die camera:
http://www.youtube.com/watch?v=Uh1bg8oLCO8&list=UUu8eYRMYSg-qUwZjp9niZCg&index=53