AustriaTrick schreef:Alles even doorgelezen, ik vind dat nogal raar dat de vriend hier in een keer reageert, begrijp je nuchtere reactie natuurlijk wel, je bent erg verstandig. Maar om nou zo kortbondig je vriendin hier wat aan te lopen pakken... Maar goed.. Who am i.
Uiteraard is zijn nuchtere kijk goed, maar ik vind hem heel bezitterig overkomen en heel denigrerend..
roell schreef:het is totaal niet bedoeld om iemand zwart te maken maar voor effe opheldering te geven hoe het ongeveer zit, omdat ik het gevoel had dat ik op het geld werd aangekeken, wat totaal Niet zo is.
verder lijkt me dit zoals het nu gaat een hele goede oplossing.
Opheldering was genoeg geweest als je had verteld dat het dier bij jouw ouders zou komen te staan, als je had verteld niet boos te zijn over het feit dat ze het paard gaat terug halen maar omdat het dier steeds verhuisd de hele geld situatie maakt bij mij niks helderder?
Als de relatie uit is mag de TS bepalen wat er met het paard gebeurd als het jouw beslissing is het paard bij jouw ouders neer te zetten is dat prima maar dan moet het niet zo zijn dat TS het paard niet terug krijgt omdat jij of jouw ouders alles hebben bekostigd TS wou het paard namelijk verkopen als hij weer goed zou lopen..
Sorry modjes als dit offtopic is? Weet niet of dat zo is maar wou gewoon even reageren.