Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kevje06 schreef:Ik kan ook moeilijk dingen krijgen.
Oa bij 1 in de buurt wilde ze de bodem plaat niet los leveren, alleen als zij hem ook monteren, totaal 1200,-
Nu plaat gevonden voor 375 ex btw, viel tegen maar hij moet af dus zaterdag daar maar heen.
Losse spullen morgen maar eens gaan bestellen bij een humbaur dealer.
ikke schreef:kevje06 schreef:Ik kan ook moeilijk dingen krijgen.
Oa bij 1 in de buurt wilde ze de bodem plaat niet los leveren, alleen als zij hem ook monteren, totaal 1200,-
Nu plaat gevonden voor 375 ex btw, viel tegen maar hij moet af dus zaterdag daar maar heen.
Losse spullen morgen maar eens gaan bestellen bij een humbaur dealer.
Dat is geen verkeerde prijs voor een goede bodemplaat. Betaalde ik 10 jaar geleden ook voor een 25mm mehranti buitenkwaliteit plaatje........
ik vind de plaat behoorlijk prijzig, ik kan je wel vertellen dat wij ze aanzienlijk goedkoper verkopen
gap schreef:ikke schreef:Dat is geen verkeerde prijs voor een goede bodemplaat. Betaalde ik 10 jaar geleden ook voor een 25mm mehranti buitenkwaliteit plaatje........
@ Ikke: Ben het voor het eerst niet met je eensik vind de plaat behoorlijk prijzig, ik kan je wel vertellen dat wij ze aanzienlijk goedkoper verkopen

Citaat:@ Ikke: Ben het voor het eerst niet met je eensik vind de plaat behoorlijk prijzig, ik kan je wel vertellen dat wij ze aanzienlijk goedkoper verkopen
Citaat:Welke kwaliteit materiaal lever je dan?
Natuurlijk kan het goedkoper, het kan voor minder dan de helft; maar heb je dan watervast verlijmde platen? 25mm dik? 305x153cm?
Wel graag appels met appels blijven vergelijken. Ik gaf niet zonder reden de specificaties erbij.......