Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
russel schreef:Corelli schreef:Jammer dat je geen respect hebt voor andermans mening als die jouw mening tegen spreken..
Ik heb geen respect voor de harde manier van denken, zonder enig gevoel en dan elkaar napraten.
Het is zo makkelijk om je mening zonder nuance neer te pennen....
Het gaat in dit geval om iemand die net 2 dagen een nieuw paard heeft tov iemand die kennelijk dacht goed er aan te doen haar paard te verkopen en nu ineens met het gemis zit, wat ze vast van te voren niet had verwacht.
ik heb een paard gestald bij een kennis, ben blij dat hij nog van mij is, want ik weet niet hoe het voelt als hij echt weg was...hij moet nl wel voor de verkoop....maar is nog niet verkocht...
amyz schreef:Pfoe das wel heel vervelend zeg TS!
Ik ga mee met het merendeel van de reacties: als het je droompaard is, houden.
Ik heb 2 weken geleden mn pony verkocht, was ook niet makkelijk. Máár: daar zijn maanden (onbewust) van nadenken overheen gegaan. De knoop (bewust) doorhakken heeft een paar dagen (en heel veel huilbuien) gekost. Maar toen ik eenmaal die advertentie ging zetten had ik mn beslissing ook echt genomen. Moeilijk was het absoluut, maar hij is naar ontzettend leuke mensen gegaan en ik heb geen seconde spijt gehad van mn beslissing, ik had er immers lang en goed over nagedacht.. Die advertentie zetten doe je niet zomaar, dan sta je er toch al wel behoorlijk achter. Hem had ik overigens ook van veulen af aan.
russel schreef:Ojajo, ik weet dat van jouw...maar als je na een paar dagen er achter zou zijn gekomen dat hij toch niet echt goed terecht is gekomen, wat zou je dan doen??? Terug willen met de bedoeling hem aan een ander te gunnen die er wel goed voor is??
Op bokt is het altijd maar 1 kant van het verhaal en bokkers lopen nog al graag achter TS-ers aan.